صمصامی: دوست داشتم در کوران مسابقات باشم برای همین به ایران برگشتم، در تیم ملی احتیاج به اردو و بازی های تدارکاتی داریم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ملی پوش هندبال کشورمان گفت: مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دو ماه دیگر شروع می گردد و ما نیازمند اردو و بازی های تدارکاتی زیادی هستیم .

صمصامی: دوست داشتم در کوران مسابقات باشم برای همین به ایران برگشتم، در تیم ملی احتیاج به اردو و بازی های تدارکاتی داریم

مهرداد صمصامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد حضورش در تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی گفت: دو ماه در قطر بودم و لیگ آنها 4 ماه دیگر شروع می شد و به دلیل مسائل اقتصادی می خواستند قرارداد را از 8 ماه به 4 ماه تبدیل نمایند. یک بند در قرارداد داشتیم که می توانستند قرارداد را یک طرفه فسخ نمایند بعلاوه اینکه 4 ماه دور از شرایط مسابقه قرار می گرفتیم. وضعیت برای من مطلوب نبود و اعلام کردم که قصد جدایی دارم.

وی در ادامه اضافه نمود: 20 روز دیگر لیگ ایران شروع می گردد و بعد از بازی های تیم ملی در کوران مسابقات قرار می گیریم و این شرایط مطلوب تری است. فسخ قرارداد من با الاهلی تنها به این دلایل بود و مشکل خاصی با باشگاه نداشتم.

ملی پوش هندبال کشورمان در ادامه به عملکرد تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک اشاره نمود و گفت: ما از نظر عنوانی پنجم شدیم اما بچه ها عملکرد خوبی داشتند. دو تیم گروه ما فینالیست شدند که ما مقابل بحرین بازی پایاپایی را داشتیم و در نهایت با اختلاف سه گل باختیم و کره جنوبی را نیز شکست دادیم. ما با تمام توان در مسابقات حاضر شدیم .

وی توضیح داد: چند لژیونر را در اختیار نداشتیم و اگر همه بازیکنان کنار هم باشند مطمئنا تیم منسجم تری خواهیم داشت. مسابقات قهرمانی آسیا دو ماه دیگر است و ما نیازمند اردو و بازی های تدارکاتی زیادی هستیم . البته بازیکنان قرارداد حرفه ای دارند و در باشگاه هایشان در اوج آمادگی هستند. لیگ ایران هم دوباره از سر گرفته می گردد و بازیکنان داخلی هم درگیر مسابقات می شوند.

صمصامی در خاتمه گفت: فکر می کنم از نظر آمادگی مشکل خاصی نخواهیم داشت فقط هماهنگی تیم مهم است که کادر فنی و فدراسیون برنامه ریزی کردند که اردو و بازی های تدارکاتی خوبی را داشته باشیم. امیدواریم در جام ملت ها سهمیه جهانی را کسب کنیم و مقام خوبی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 631

به "صمصامی: دوست داشتم در کوران مسابقات باشم برای همین به ایران برگشتم، در تیم ملی احتیاج به اردو و بازی های تدارکاتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صمصامی: دوست داشتم در کوران مسابقات باشم برای همین به ایران برگشتم، در تیم ملی احتیاج به اردو و بازی های تدارکاتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید