راهنمای سفر به شهر سنگاپور

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سنگاپور یکی از شهر های مدرن و شلوغ جنوب شرقی آسیا می‌باشد. در تور سنگاپور می‌توانید به بازدید جاذبه‌های فرهنگی و آثار معماری و غذاهای مختلف و هتل‌های دوران استعماری بروید.

راهنمای سفر به شهر سنگاپور

خرید یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های تور سنگاپور است و مراکز خرید وکافه ها و رستوران های شهر بسیار هستند. سنگاپور به اندازه شهرهای مالزی دیدنی و جذاب نباشد اما همچنان یکی از شهرهای دیدنی جنوب شرق آسیا به شمار می‌رود. زندگی شهری در این جا تحت تاثیر اقوام مختلفی مانند چینی‌ها و هندی و مالایی و حتی اروپایی‌ها می‌باشد. سنگاپور از از قدیمی ترین مناطق تجاری و مستعمره های بریتانیا بوده است و شهری تمیز و زیبا است.

در سال های اخیر تلاش های بسیاری انجام شده تا سنگاپور به یک مقصد گردشگزی بین المللی تبدیل شده است. سرمایه‌گذاری‌های بزرگ باعث توسعه تفرجگاه های ساحلی و ساخت آسمان خراش های متعدد در سنگاپور شده. برخی از جاذبه های دیدنی شهر عبارتند از محله چینی ها و محله هندی ها و هتل زیبای Raffles با بیش از 125 سال قدمت و خیابان و مرکز خرید Orchard هستند. در حال حاضر سنگاپور دارای برخی از بهترین اقامتگاه‌ها در منطقه خاورمیانه است. در تور سنگاپور می‌توانید به بازدید جاذبه‌های تاریخی بسیاری بروید که رنگ و بوی کشورهای مستعمره سنگاپور را دارند.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 833

به "راهنمای سفر به شهر سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به شهر سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید