راهنمای سفر به کشور تایلند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کشور تایلند، یکی از برترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید است. در این مقاله شما را با نکاتی در مورد سفر به این کشور آشنا خواهیم کرد که سفر شما را راحت‌تر خواهد کرد.

راهنمای سفر به کشور تایلند

کشور تایلند دارای قوانین خاصی بوده که اگر برای اولین بار به این کشور سفر می‌کنید و قصد کرایه موتور را دارید می‌توانید در شهرهای پاتایا و پوکت این کاررا انجام بدهید اما پیشنهاد ما این است که شما موتور را اجاره نکرده و قبل از اجاره موتور باید فرمی را که معمولا به زبان انگلیسی است را امضا نمایید و متن آن هم این است که اگر خسارتی به موتور وارد نمودید باید پول موتور را بپردازید و اگر پلیس شما را جریمه کرد باید پول را خود بپردازید. البته باید بدانید که نسبت به خسارت‌هایی که ممکن برای شما اتفاق بیافتد کرایه موتور کار درستی به نظر نمی‌آید. هزینه اجاره یک موتور 250 سی سی برای چهار روز حدود 700 تا 1000 بات است.

شما از درگیری با توریست‌های دیگر بعد از درگیری با توریست وارد شدن پلیس برای شما دردسرهای را بوجود می‌آورد. برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در بانکوک باید لباس مناسب بپوشید و به بازدید مکان‌ها و شهرهای دیگر بروید. لباس های مردانه و زنانه و بچگانه‌ای را می‌توان با مارک‌های خوبی را می‌توانید در بانکوک خریداری کنید اما از خرید لوازمی مانندموبایل و لپ تاپ پرهیز کنید چون این اجناس در ایران گارانتی ندارند.

برای رفت آمد در هر شهری از کشور تایلند باید از قبل با راننده طی نمایید که وقتی به مقصد رسیدید دچار دردسر نخواهید شد. رفت و آمد در این شهر این گونه است که در پوکت کرایه تاکسی خیلی گران‌تر و معمولا دو تا سه برابر می‌باشد. در پاتایا سیستم فرق می‌کند و یک سری وانت که نام آن‌ها توک توک است وظیفه حمل‌ونقل را به عهده دارند. هزینه سوار شدن بر توک توک از 20 بات شروع می‌شود. 

اجناس موجود در فرودگاه‌های بین‎المللی تایلند، بسیار گران هستند، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم از خرید در فرودگاه‌ها خودداری کنید. برای تجربه یک سفر شاد و مهیج با تور ارزان تایلند همراه شوید.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 841

به "راهنمای سفر به کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید