خیابان ولیعصر بزودی ثبت جهانی می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شهردار تهران در مراسم بهره برداری از فاز چهارم پروژه احیاء و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر (عج)، این معبر را یکی از خیابان های نادر در دنیا دانست و گفت: مدیریت شهری فعلی کوشش خواهد نمود تا به هرجهت این خیابان حفظ و نگهداری گردد.

خیابان ولیعصر بزودی ثبت جهانی می گردد

به گزارش خبرنگاران، پیروز حناچی در مراسم بهره برداری از فاز چهارم پروژه احیاء و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر (عج)، ضمن مهم و با ارزش شمردن خیابان ولیعصر (عج) اظهار کرد: خیابان ولیعصر (عج) یکی از زیبایی های شهر تهران بشمار می رود. همانطور که دوستانی در گذشته برای خلق این اثر کوشش کردند، مدیریت شهری فعلی نیز کوشش خواهد نمود تا به هرجهت این خیابان حفظ و نگهداری گردد.

وی با اشاره به ثبت ملی خیابان ولیعصر (عج)، گفت: به زودی این خیابان ثبت دنیای هم خواهد شد. خیابان ولیعصر (عج) یکی از خیابان های نادر در دنیا است. شهرداری تهران به مناسبت هفته طبیعی و به رسم سال های گذشته، درختان از بین رفته خیابان ولیعصر (عج) را احیاء می نماید.

شهردار تهران با تأکید براینکه خیابان ولیعصر (عج) خصیصه های خیابان کامل را دارد، شرح داد: این خیابان به جهت حفظ نوستالژی و کاربری های متنوع خصیصه اجرای ضوابط خیابان کامل را دارد. این اقدام جزو برنامه های مدیریت شهری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، صبح آدینه -22 اسفند 1399- مراسم بهره برداری از فاز چهارم پروژه احیاء و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر (عج) با حضور علی ربیعی، سخنگوی دولت، ‫مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و دو عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1712

به "خیابان ولیعصر بزودی ثبت جهانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان ولیعصر بزودی ثبت جهانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید