توقف ژاپن صدرنشین برابر عراق در تهران

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تیم ملی فوتبال عراق در تهران برابر صدرنشین گروه B آسیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به تساوی رسید.

توقف ژاپن صدرنشین برابر عراق در تهران

به گزارش خبرنگاران، آخرین بازی هفته هشتم از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه B آسیا عصر امروز (سه شنبه) به میزبانی تیم ملی عراق از ژاپن در تهران برگزار گردید. در دقیقه 8 بازی ژاپن توسط اوساکو به گلی زودهنگام دست یافت، اما کمیل در دقیقه 73 بازی را به تساوی کشاند. نتیجه تساوی یک - یک در دقایق به جامانده نیز حفظ شد تا دو تیم عراق و ژاپن به تساوی و یک امتیاز بازی بسنده نمایند.

در جدول رده بندی گروه B آسیا ژاپن با 17 امتیاز صدرنشین است. عربستان سعودی و استرالیا نیز با امتیاز مشابه 16 در رده های دوم و سوم جای دارند. در این گروه امارات 10 امتیازی چهارم است و تیم های ملی عراق و تایلند نیز به ترتیب با امتیازهای پنج و دو در رده های پنجم و ششم جدول قرار دارند.

پرونده دیدارهای هفته هشتم از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا امروز با برگزاری دو بازی گروه A آسیا بسته می گردد که طی آن قطر در دوحه پذیرای کره جنوبی بوده و سوریه به مصاف چین رفته است. شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان از همین گروه ازبکستان را با دو گل در استادیوم آزادی تهران شکست داد و صعود خود را به جام جهانی 2018 روسیه قطعی کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 960

به "توقف ژاپن صدرنشین برابر عراق در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف ژاپن صدرنشین برابر عراق در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید