بهترین تفریحات کشور تایلند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، اگر برای تفریح به کشور تایلند سفر کرده‌اید، باید بدانید که در تایلند تفریحاتی در انتظار شما هستند که با این شور و هیجان در هیچ کجای جهان برگزار نمی‌شود. برای آشنایی با تفریحات هیجان‌انگیز کشور تایلند این مقاله را تا آخر بخوانید.

بهترین تفریحات کشور تایلند

فستیوال آب در تایلند

در کشور هند فستیوال رنگ و در اسپانیا فستیوال پرتاب گوجه برگزار می‌شود. اما باید بدانید که در کشور تایلند جشن Songkran برگزار می‌گردد که بسیار مهیج و دیدنی است. مردم بودایی در این کشور اعتقاد خیلی راسخی به این جشنواره دارند. اگر می‌خواهید به تایلند سفر کنید بهتر است برنامه خود را به نحوی تنظیم نمایید که تا حداکثر یک روز قبل از آغاز سال جدید با تور تایلند ارزان به این کشور بروید. این فستیوال بسیار شاد و هیجان انگیز در روز اول سال جدید برگزار می‌شود.

مدرسه آشپزی آرون سامویی

اگر در برنامه سفر خود به کشور تایلند قصد دارید به جزیره سامویی سفر کنید، به مدرسه آشپزی آرون سامویی (Samui Institute of Thai Culinary Arts) بروید که در جاده رینگه قرار گرفته است. این مدرسه آشپزی در واقع بشکل یک خانه می باشد، از بهترین رستوران های سامویی نیز هست. سرآشپز این رستوران یکی از بهترین و معروف ترین سرآشپزهای تایلند است که پیش از این یک رستوران تایلندی در سیدنی استرالیا را اداره می‌کرد.

لذت پرواز در تور گیبون پاتایا

تجربه پرواز آن در دل جنگل‌های پاتایا از بهترین تفریحاتی می‌باشد که می‌توان در تور پاتایا انجام داد. در این سفر هیچ نیازی به ترس از بابت مسائل ایمنی نخواهید داشت، مطمئن باشید که قبل از انجام این پرواز هم آموزش ببینید و از سیستم ایمنی درنظر گرفته شده خود اطمینان حاصل نمایید. در این جنگل 19 ایستگاه برای تجربه این هیجان فراموش نشدنی وجود دارد که انتخاب هر کدام از این ایستگاه ها بستگی به دل و جرات شما خواهد داشت.

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون تایلند

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون (Cartoon Network Amazone Waterpark)، یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی کشور تایلند به شمار می‌رود. این پارک براساس کارتون های این شبکه و شخصیت های داستانی ساخته شده. این پارک که سازنده اصلی آن شبکه تلویزیونی کارتونی نت ورک می‌باشد دارای بخش های گوناگونی مانند Adventure Time و Ben 10 است. این پارک در تور تایلند ارزان خانواده شما را سرگرم خواهد کرد.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 857

به "بهترین تفریحات کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تفریحات کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید