برای اجاره یک ویلای خوب در چالوس چقدر باید بپردازیم؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، اگر اهل سفر هستید و می خواهید اطلاعاتی در خصوص قیمت ویلا در چالوس داشته باشید، مطلب پیش رو را بخوانید.

برای اجاره یک ویلای خوب در چالوس چقدر باید بپردازیم؟

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

هزینه اجاره یک ویلای نسبتا خوب در چالوس چقدر است؟

هزینه همواره یک معیار مهم برای اجاره ویلا بوده و هست. نگاهی به اوضاع واحوال اجاره ویلا در شمال ایران نشان می دهد که شما برای اجاره یک واحد ویلا در مناطق مختلف باید به نسبت های مختلفی هزینه کنید. هزینه اجاره ویلا به معیارهای مختلفی بستگی دارد. مثلا، دوری و نزدیکی ویلا به دریا یکی از نکات مهم در تعیین نرخ اجاره آن است. همان طور که می دانید دریا مهم ترین جاذبه شمال ایران برای مسافران است و به همین دلیل آن ها ترجیح می دهند در کنار دریا ویلا بگیرند و بنابراین اجاره این نوع ویلاها گران تر است. از سوی دیگر، باید توجه داشته باشید که در بعضی از فصول سال مانند زمستان و پاییز که تعداد مسافران در شمال ایران کم است، می توانید با هزینه کمتری ویلا اجاره کنید.

با ما همراه باشید تا برایتان توضیح دهیم که برای اجاره یک ویلای نسبتا خوب در چالوس چقدر باید بپردازید. نتیجه آنالیز های ما نشان می دهد که ویلا با قیمت های مختلف در چالوس موجود است و شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید نسبت به اجاره یکی از آن ها اقدام کنید. بعضی از گزینه های پیش روی شما برای اجاره ویلا در چالوس عبارت اند از:

  • ویلا با ساحل اختصاصی، زیربنا: 650 متر، متراژ زمین: 2 هزار متر، 6 اتاق، دو طبقه، اجاره برای هر شب یک میلیون تومان، داخل هفته که در حالت تخفیف با 800 هزار تومان به اجاره داده می گردد. آخر هفته نیز اجاره این ویلا یک میلیون و 300 هزار تومان است، آدرس: مازندران، چالوس.
  • ویلای ساحلی استخر دار، زیربنا: 170 متر، متراژ زمین: 250 متر، 2 اتاق، یک طبقه، اجاره برای هر شب 450 هزار تومان، آدرس: مازندران، چالوس، خط هشت.
  • ویلای با استخر و سونا، 130 متر، 2 اتاق، یک طبقه، اجاره برای هر شب 500 هزار تومان، آدرس: مازندران، چالوس، کندلوس.
  • ویلای با استخر، 140 متر، 2 اتاق، 1 طبقه، اجاره برای هر شب 800 هزار تومان، آدرس: مازندران، چالوس.
  • ویلای جنگلی با استخر، 130 متر، 2 اتاق، 1 طبقه، اجاره برای هر شب 500 هزار تومان، آدرس: مازندران، چالوس.
  • ویلای با استخر، 150 متر، 3 اتاق، 1 طبقه، اجاره برای هر شب 550 هزار تومان، آدرس: مازندران، چالوس.
  • ویلای 100 متری، 2 اتاق، یک طبقه، اجاره برای هر شب 300 هزار تومان، آدرس: مازندران، چالوس.
  • ویلای با جکوزی و میز بیلیارد، 160 متر، 3 اتاق، اجاره وسط هفته 650 هزار تومان، آخر هفته 750 هزار تومان و تعطیلات ویژه 850 هزار تومان، آدرس: مازندران، چالوس، میدان خط هشت.
  • ویلای با استخر و سونا، 130 متر، 2 اتاق، یک طبقه، اجاره برای هر شب 500 هزار تومان، آدرس: مازندران، چالوس، کندلوس.
  • ویلا لب ساحل، زیربنا: 450 متر، متراژ زمین: 900 متر، 4 خوابه، 2 طبقه، اجاره داخل هفته یک میلیون و 700 هزار تومان که در شرایط تخفیف به 1 میلیون و 360 هزار تومان اجاره داده می گردد، اجاره آخر هفته این ویلا 2 میلیون تومان است. آدرس: مازندران، چالوس، هیچرود.

نکات مهم برای اجاره ویلا در شمال

برای اجاره ویلا در شمال کشور نکات زیر را مدنظر داشته باشید تا با مسئله ای روبرو نشوید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. این نکات عبارت اند از:

برای خودتان تعیین کنید که به دنبال چه نوع ویلایی هستید

همان اول کار، تکلیفتان را با خودتان تعیین کنید تا بتوانید با توجه به سلیقه شخصی تان، بهترین ویلا را انتخاب کنید. مثلا بعضی ترجیح می دهند که ویلای ساحلی اجاره نمایند و بعضی به خاطر شرجی بودن هوا در این مناطق، ترجیح می دهند به ویلاهای جنگلی پناه ببرند. به هر حال، تعیین کنید که به دنبال چه چیزی هستید.

امکانات موردنیازتان را تعیین کنید

برای انتخاب یک ویلای خوب بهتر است ابتدا نیازهایتان را تعیین کنید. به یاد داشته باشید که در ویلاها، امکانات مختلفی تدارک دیده شده است که از آن جمله می توان به استخر، سونا، جکوزی، ابزار ورزشی، دکوراسیون مدرن، مبلمان، میز ناهارخوری، تختخواب اضافی، وسایل سرمایشی و گرمایشی پیشرفته اشاره نمود. برای اینکه انتخاب راحت تری داشته باشید، نیازهایتان را تعیین کنید و بر آن اساس به دنبال ویلا بگردید.

به طرق مختلف درباره قیمت ویلاها اطلاعات کسب کنید

نرخ اجاره ویلا ثابت نیست و مدام تغییر می نماید. بنابراین، هر وقت به شمال ایران رفتید و خواستید ویلا اجاره کنید، به طرق مختلف از جمله جستجو در اینترنت، پرس وجو از املاک محلی و… درباره هزینه اجاره اطلاعات کسب کنید.

برای اجاره ویلا به زمان سفرتان دقت کنید

به یاد داشته باشید که اگر در زمان های شلوغ مانند تابستان و تعطیلات خاص به سفر می روید، باید هزینه بیشتری را برای اجاره ویلا بپردازید. مثلاً اجاره ویلاها در روزهای داخل هفته، آخر هفته و تعطیلات خاص فرق می نماید.

نظرات مشتریان قبلی را بخوانید

حتماً نظرات مشتریان قبلی ویلا را درباره آن بخوانید. این نظرات می توانند به شما یاری نمایند که اطلاعات خوبی درباره ویلا کسب کنید.

دسترسی ویلا به قسمت های مختلف شهر را در نظر بگیرید

به یاد داشته باشید که راحتی شما برای دسترسی از ویلا به نقاط مختلف شهر، می تواند یکی از معیارهای مهم در انتخاب ویلا باشد. بنابراین، با توجه به اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه های کاغذی، راه ارتباطی از ویلا به دیگر قسمت های شهر را آنالیز کنید.

از قبل ویلایتان را رزرو کنید

بهترین کار این است که قبل از اینکه به سفر بروید، محل اقامتتان را تعیین کنید. این کار به شما یاری خواهد نمود که با آرامش بیشتری به سفر بروید. حتماً برای شما هم پیش آمده است که خسته و کوفته به شهر موردنظرتان رسیده اید و تازه باید برای پیدا کردن محل اقامتتان چاره اندیشی کنید.

از مراجع معتبر ویلا اجاره کنید

اقامت کردن در شهری ناآشنا به اندازه کافی هراس انگیز است. امّا اگر نکات امنیتی را رعایت نکنید و اصطلاحاً بی گدار به آب بزنید، احتمالاً با مشکلاتی روبرو خواهید شد که اصلا انتظارش را ندارید. توصیه ما این است که از مراجع معتبر برای اجاره ویلا اقدام کنید تا با مسئله ای روبرو نشوید.

تعیین کنید که تا چه زمانی می خواهید در ویلا بمانید

اگر از قبل تعیین کنید که تا چه زمانی می خواهید در ویلا بمانید، احتمالاً بیشتر می توانید در خصوص اجاره بهای ویلا چانه زنی کنید. از طرف دیگر، می توانید برای اجاره ویلاهایی که برای یک یا دو روز خالی هستند نیز اقدام کنید.

می دانید که ویلا را هم می توانید به صورت آنلاین رزرو کنید؟

شاید باورش برایتان سخت باشد اما امروزه می توانید همه چیز را به صورت آنلاین رزرو کنید، حتی ویلاها را. شاید شما هم تصورتان این است که فقط هتل ها را می توانید به صورت آنلاین رزرو کنید. اما، سخت در اشتباهید. الآن این امکان برایتان فراهم است که سری به اینترنت بزنید و در وب سایت های مختلف برای رزرو هتل موردنظرتان اقدام کنید. این کار به شما یاری خواهد نمود که با آرامش بیشتری به سفر بروید، زیرا از قبل جای اقامتتان تعیین است و ضروری است به محض ورودتان به شهر موردنظر برای پیدا کردن ویلا سرگردان شوید.

منبع: هومینگ
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1120

به "برای اجاره یک ویلای خوب در چالوس چقدر باید بپردازیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اجاره یک ویلای خوب در چالوس چقدر باید بپردازیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید