انتشار لیست سیاه گردشگران بدرفتار در رسانه های چین

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دولت چین به منظور آموزش و مقابله با بدنامی گردشگران چینی، نام گردشگرانی را که در همیالیا دیوارنویسی می نمایند، درلیست سیاه ثبت می نماید.

انتشار لیست سیاه گردشگران بدرفتار در رسانه های چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

دولت چین با اجرای سیستم جدیدی برای ثبت نام گردشگران بدرفتار در محوطه های گردشگری و به منظور آموزش و اطلاع رسانی به این گردشگران، نام گردشگرانی راکه در کمپ های هیمالیا و دیوارهای کوهستانی دست به نقاشی دیواری می زنند، در فهرست سیاه ثبت می نماید.

دفتر ملی گردشگری چین بیان نمود که به زودی سیستمی برای ثبت نام گردشگرانی که در مقصدهای مختلف گردشگری دست به رفتارهایی چون نقاشی دیواری یا یادگاری نویسی و مانند آن می زنند، ایجاد می نماید.

با شروع سال 2016 دولت چین سیستمی را راه اندازی نموده است که نام گردشگران بدرفتار را که در مکان هایی چون قله اورست دست به نقاشی دیواری و یادگاری نویسی زده اند در فهرست سیاه ثبت و به وسیله رسانه های عمومی در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

گو چانلیی معاون مدیر دفتر گردشگری در شهرستان تینگیری در منطقه خودمختار تبت در جنوب غربی چین با اعلام این مطلب یادآور شد که بازدیدنمایندگان از این پس برای ورود به منطقه هیمالیا ثبت نام نمایند و این سبب می گردد که دستیابی به افراد بدرفتار که دست به تخریب می زنند آسان تر گردد.

گو، بیان نمود که کمپ اصلی در شمال هیمالیا درارتفاع 5200 متری شاهد تعداد زیادی نقاشی دیواری است و ما به طور جداگانه تابلوهایی ویژه برای علاقمندان به نقاشی های دیواری ایجاد نموده ایم.

مقامات گردشگری چین همچنین قصد دارند تا تعدادی از دیوار نقاشی در کمپ اصلی ایجاد نمایند. این اقدام مشابه با منطقه ویژه نقاشی دیواری است که در دیوار بزرگ و تاریخی چین ایجاد شده تا گردشگران بتوانند به نحوی که آسیبی به اثر نرساند احساسات و افکار خود را بیان نموده و در نهایت باعث تغییر عادت به نگارش بر آثار و محوطه های تاریخی و طبیعی گردشگران چینی گردد.

فصل اوج دیدار از اورست به عنوان محبوب ترین اثر طبیعی در تبت از ماه مه شروع می گردد که با سفر حجم بالایی از گردشگران چینی همراه است که باهدف دیدار از زیبایی های این منطقه راهی همیالیا می شوند. تنها در سال 2015 بیش از 40 هزار نفر از کمپ اصلی دراین منطقه کوهستانی دیدار کردند. میانگین سفر به این منطقه روزانه 550 سفر است.

منبع: کجارو / chn.ir
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 508

به "انتشار لیست سیاه گردشگران بدرفتار در رسانه های چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار لیست سیاه گردشگران بدرفتار در رسانه های چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید