گزارش ای اف سی از مربیان پرسپولیس و کاشیما: خسته اما امیدوار

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی پرسپولیس از امیدهایش برای قهرمانی آسیا گفته و سرمربی کاشیما از خستگی این تیم.

گزارش ای اف سی از مربیان پرسپولیس و کاشیما: خسته اما امیدوار

به گزارش خبرنگاران ، نیمه اول فینال را کاشیما برد اما پرسپولیسی ها هم به اندازه این تیم به قهرمانی آسیا امیدوارند. راوی این امید و انگیزه هم چیزی نیست جز هشتگ ها و حرف هایی که در این دو سه روز از زبان آنها شنیده ایم. بازیکنان پرسپولیس وعده داده اند که برای دلجویی از طرفداران، تا پای جان برای قهرمانی می جنگند و برانکو هم با صدایی که امید درز آن موج می زد، از قدرتمندتر شدن تیمش در بازی برگشت گفت.

همین امیدواری بود که دوباره ای اف سی را متوجه او کرد تا برایش بنویسند: در دور رفت فینال لیگ قهرمانان پرسپولیس شاید به هدفش نرسید اما سرمربی این تیم برانکو ایوانکوویچ مطمئن است که تیمش در هفته آینده به مسابقات بازمی شود. او گفته: من قبول می کنم که این یک نتیجه خوب برای کاشیما و در حقیقت یک نتیجه بزرگ است اما فینال هنوز تمام نشده و ما می خواهیم در بازی برگشت که قوی تر خواهیم بود، تکلیف را روشن کنیم. ما با حمایت هزاران هواداری که در استادیوم خواهند بود، می توانیم قهرمان شویم.

طبیعی است که ژاپنی ها امیدوارتر باشند. هر چه باشد آنها بازی رفت را با دو گل و بدن گل خورده برده اند اما گو اویوا پیش از آنکه امیدهایش برای قهرمانی را به زبان بیاورد، از خستگی تیمش گفته که قطعا به اندازه پرسپولیس و بازیکنانش خسته نیست: فشردگی بازی ها و خستگی کارمان را کمی سخت نموده. از نظر ذهنی و فیزیکی خسته ایم ولی این نباید بهانه ای برای ما باشد. 90 دقیقه با قهرمانی در آسیا فاصله داریم و مطمئنم بازیکنانم بر این خستگی غلبه خواهند کرد.

سرمربی کاشیما سپس گفته که تیمش از طرفداران پرسپولیس نمی ترسد: ما می دانیم پرسپولیس طرفداران زیادی دارد و در استادیومی بازی خواهیم کرد که مملو از تماشاگر خواهد شد ولی بازیکنانم از این موضوع نمی ترسند چون تمرکز ما روی قهرمانی است.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 119

به "گزارش ای اف سی از مربیان پرسپولیس و کاشیما: خسته اما امیدوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش ای اف سی از مربیان پرسپولیس و کاشیما: خسته اما امیدوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید