مشارکت 21.5میلیاردی مردم در دهه ولایت، توزیع 10هزار لوازم التحریر

به گزارش تور ایتالیا ارزان، فرهاد اقطار در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص تأمین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند گفت: با یاری خیرین، برای سال جدید توانستیم 10 هزار پکیج لوازم التحریر ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار تهیه کنیم.

مشارکت 21.5میلیاردی مردم در دهه ولایت، توزیع 10هزار لوازم التحریر

وی ادامه داد: بر اساس توافقی که با آموزش و پرورش انجام داده ایم، این لوازم التحریر را میان استان هایی که کم برخوردار و محروم هستند، توزیع خواهیم کرد که یکی از این استان ها، سیستان و بلوچستان است.

رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی به این بسته لوازم التحریر اشاره نمود و گفت: کوله پشتی، پنج دفتر، مداد در دو رنگ، مدادرنگی، پاک کن و تراش، لوازمی است که در این بسته برای دانش آموزان در نظر گرفته گردیده است.

وی همچنین به یاری های مردمی عید قربان و غدیر (دهه ولایت) اشاره نمود و اضافه نمود: در عید قربان تا غدیر 300 تن گوشت به بهزیستی اهدا شد که بر اساس ارزشگذاری ریالی و به قیمت هر کیلو 60 هزار تومان، میزان یاری هایی که بر اساس اهدای گوشت به بهزیستی انجام شد، 17.5 میلیارد تومان بود و همچنین طی این مدت میزان یاری های نقدی نیز 1.3 میلیارد تومان بود. همچنین یاری های غیرنقدی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بود که در مجموع میزان کل یاری های ارائه گردیده خیرین و مردم نیکوکار در دهه ولایت به 21.5 میلیارد تومان رسیده است.

اقطار توضیح داد: میزان یاری ها نسبت به سال گذشته در همین مدت 11 درصد رشد داشته است.

به گفته رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی، استان های خراسان رضوی، تهران و آذربایجان شرقی به ترتیب بیشترین یاری ها را در میزان گوشت اهدایی به بهزیستی داشته اند و در خصوص یاری های نقدی نیز خراسان رضوی، تهران و فارس، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: همچنین در اهدای یاری های غیرنقدی نیز استان های تهران، فارس، کرمانشاه و آذربایجان شرقی، رتبه های بالایی را داشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 79

به "مشارکت 21.5میلیاردی مردم در دهه ولایت، توزیع 10هزار لوازم التحریر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 21.5میلیاردی مردم در دهه ولایت، توزیع 10هزار لوازم التحریر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید