خانه ژیمناستیک سنندج جوابگوی جمعیت ورزشکاران این رشته نیست

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، امید شیخ احمدی شامگاه چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات ژیمناستیک استان کردستان که در سنندج برگزار گردید، گفت: ژیمناستیک در ایران از زمان انتخاب ریاست جدید فدراسیون که با فعالیت مدیریتی بنده آغاز شد صندلی خوبی پیدا کرد و نگاه خوبی به این رشته در کشور شد.

خانه ژیمناستیک سنندج جوابگوی جمعیت ورزشکاران این رشته نیست

رئیس هیات ژیمناستیک استان کردستان مطرح نمود: وعده هایی که در مجمع انتخابات سال گذشته مبنی بر توجه به هیات های شهرستانی داوران و مربیان داده شده، انجام گرفته است.

وی اضافه نمود: کلاس های مربیگری و کارگاه هایی که در سال گذشته برگزار گردید با استقبال خوبی برگزار و اکثر مربیان استان دارای کارت درجه دو هستند.

شیخ احمدی گفت: مربیان خوب و تراز اول استان را به دیگر شهرستان های استان اعزام نموده و اردو های چند روزه ای در طول یک سال گذشته برگزار گردیده است.

رئیس هیات ژیمناستیک استان کردستان گفت: کردستان در تمام مسابقات که فدراسیون برگزار نموده در تمام رده ها شرکت نموده و حضور فعالی داشته است.

وی گفت: با توجه به اینکه جمعیت و علاقه مندان به رشته ژیمناستیک در شهرستان سنندج رو به افزایش است تنها یک سالن در اختیار این مجموعه قرار گرفته است که جوابگو احتیاج های ورزشکاران این رشته نیست و باید در راستای تجهیز سالن ژیمناستیک بهاران اقدام گردد.

شیخ احمدی اضافه نمود: سالن خانه ژیمناستیک شهرستان سنندج در روز سه ساعت در اختیار بانوان است و با این وجود نتایج غیر قابل تصوری را نیز کسب نموده اند.

وی اضافه نمود: هیات ژیمناستیک استان کردستان در سال 96 رتبه عالی را از فدراسیون گرفته و این استان با کوشش هرچه بیشتر تمام مسابقات و برنامه های فدراسیون را دنبال می نماید.

شیخ احمدی گفت: هیات استان با 106 هزار تومان اعتبار و 9 میلیون تومان بدهی از هیات گذشته تحویل گرفته شد.

رئیس هیات ژیمناستیک استان کردستان مطرح نمود: درآمد سال 96 هیات ژیمناستیک 62 میلیون تومان بوده که 35 میلیون تومان آن از محل یاری های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان و مابقی از محل کلاس آموزشی بدست آمده است.

مجمع سالیانه هیات ژیمناستیک استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل اداره ورزش و جوانان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 115

به "خانه ژیمناستیک سنندج جوابگوی جمعیت ورزشکاران این رشته نیست" امتیاز دهید

1 کاربر به "خانه ژیمناستیک سنندج جوابگوی جمعیت ورزشکاران این رشته نیست" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ژیمناستیک سنندج جوابگوی جمعیت ورزشکاران این رشته نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید