ترامپ: برای امنیت مرزی 23 میلیارد دلار می گیریم!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مهر نوشت: رئیس جمهوری آمریکا می گوید توافق نهایی کنگره درباره امنیت مرزی، با احتساب منابع جانبی، 23 میلیارد دلار در اختیار وی قرار خواهد داد و فارغ از همه چیز، دیوار مکزیک در حال ساخت است.

ترامپ: برای امنیت مرزی 23 میلیارد دلار می گیریم!

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیغامی توییتری، به طور ضمنی از توافق روز گذشته کنگره درباره تامین بودجه امنیت مرزی استقبال کرد و در عین حال مدعی شد که می تواند هزینه ساخت دیوار مکزیک را از منابع دیگر تامین کند.

وی در این باره نوشت: تقریباً حدود 23 میلیارد دلار برای امنیت مرزی خواهیم گرفت.

ترامپ همچنین به کنایه خطاب به دموکرات ها گفت: فارغ از مسئله پول، این دیوار همین الان که مشغول حرف زدن هستیم، در حال ساخته شدن است.

وی در پیغام دیگری مدعی شد که به همه جوانب توافق به دست آمده در کنگره نگاه می نماید تا مانع از تعطیلی مجدد دولت فدرال گردد.

اگرچه جزئیات توافق فراحزبی کنگره تعیین نیست اما ظاهراً بودجه اختصاص داده شده به ساخت دیوار مرزی یک میلیارد و 375 میلیون دلار است که بسیار کمتر از 5 میلیارد و 700 میلیون دلار پیشنهاد شده از سوی ترامپ است.

این درحالی است که وی در پیغام توییتری اخیر خود به منابع احتمالی که قرار است از محل آنها 23 میلیارد دلار ادعایی خود را تامین کند اشاره ای نکرده است حال آنکه مایک مالونی رئیس موقت ستاد کارکنان کاخ سفید، روز یکشنبه مدعی شد منابع پولی تعیینی وجود دارد که ترامپ می تواند بدون احتیاج به اعلام حالت فوق العاده، از آنها برخوردار گردد حال آنکه در مقابل، منابعی هم هست که تنها بعد از اعلام حالت فوق العاده، می توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

52310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 188

به "ترامپ: برای امنیت مرزی 23 میلیارد دلار می گیریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: برای امنیت مرزی 23 میلیارد دلار می گیریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید