امینی: در روئینگ پیش بینی 4 مدال را داشتیم اما خوشرنگ تر، قایق ها مشکلی نداشت، مقصر باشم تصمیمات لازم را می گیرم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: گفته بودم در روئینگ 4 مدال می گیریم اما در یکی دو ماده انتظار مدال خوشرنگ تری داشتیم.

امینی: در روئینگ پیش بینی 4 مدال را داشتیم اما خوشرنگ تر، قایق ها مشکلی نداشت، مقصر باشم تصمیمات لازم را می گیرم

به گزارش خبرنگاران، مسابقات روئینگ بازی های آسیایی با کسب 4 مدال برای نمایندگان ایران به انتها رسید. در روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان پریسا احمدی و مریم کرمی مدال برنز را بدست آوردند، در روئینگ چهارنفره سبک وزن بانوان تیم ایران با ترکیب مهسا جاور، مریم کرمی، مریم امیدی پارسا و نازنین رحمانی صاحب مدال نقره شد، نازنین ملایی در روئینگ تک نفره سبک وزن صاحب گردن آویز نقره شد و مریم امیدی پارسا و نازنین رحمانی در روئینگ دونفره سبک وزن سومین نقره روئینگ را به دست آورد.

در کانو اسلالوم مردان محمدمهدی کنارنگ با کسب عنوان هشتمی به کار خود انتها داد. در کایاک بانوان، رکسانا رازقیان ششم شد. در کانوی بانوان شقایق سیدیوسفی در صندلی هشتم ایستاد و در کایاک، امیرمحمد فتاح پور در رده پنجم نهاده شد. رقابت های نمایندگان ایران در آب های آرام و بادبانی ادامه دارد.

غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکرد نمایندگان ایران در روئینگ و اسلالوم صحبت نموده است.

خبرنگاران: عملکرد تیم روئینگ در بازی های آسیایی را چطور ارزیابی می کنید؟

خوشبختانه نتایج قابل قبولی در بخش روئینگ کسب کردیم و کسب 4 مدال نتیجه ای بود که انتظار آن را داشتیم، البته تحلیل و آنالیز دقیق تر در مورد عملکرد این تیم را پس از بازگشت به تهران انجام می دهیم. در بخش پسران نتایج ما قابل تامل است که باید تحلیل دقیق تری از آن داشته باشیم.

خبرنگاران: از نظر رنگ مدال هم پیش بینی های فدراسیون درست بود؟

من در جواب دکتر داورزنی در خصوص تعداد مدال های روئینگ گفته بودم 4 مدال می گیریم که خوشبختانه این مدال ها محقق شد. اگر چه در یکی دو ماده انتظار مدال خوشرنگ تری داشتیم ولی در مجموع به آنچه مدنظرمان بود رسیدیم. امیدوارم در ادامه و در آب های آرام نیز مدال های خوبی کسب کنیم و جزو فدراسیون هایی باشیم که در انتها بازی های آسیایی 2018 در رتبه های بالا از نظر مدال آوری قرار بگیریم و ثابت کنیم که قایقرانی می تواند در کنار رشته های سنتی و مدال آور ایران قرار بگیرد.

خبرنگاران: محسن شادی در پیش بینی ها در لیست مدال آوران قرار داشت و انتظارات از او محقق شد؟

شادی یکی از بهترین های قایقرانی و خانواده این رشته است و چه در اوج باشد و چه در فرود از اهالی قایقرانی است و برای ما عزیز است، او برای فدراسیون و رشته قایقرانی زحمات زیادی کشیده و نمی توانیم با عملکرد او در جاکارتا، نتایج و عملنمودهای او را در ادوار گذشته زیر سوال ببریم. نباید فراموش کنیم که شادی جزو بهترین ها و حرفه ای ترین های قایقرانی است و به هیچ عنوان از او قطع امید ننموده و نخواهیم کرد. در هر مسابقه ای ممکن است ورزشکار در اوج نباشد. بعد از بازگشت به تهران تحلیلی از عملکرد او خواهیم داشت.

خبرنگاران: برخی از مربیان و قایقرانان موضوع کهنه بودن قایق ها و پاروها را عنوان کردند...

امیدوارم اگر شکستی وجود دارد تحمل آن را داشته باشیم. شکست جزیی از ورزش است. قایق هایی که ما خریدیم از بهترین ها بودند و در بحث پارو هم سعی کردیم 5 پارو از برندهای معتبر خریداری کنیم و همچنین با پرداخت هزینه از لیو، سرمربی تیم روئینگ خواستیم 5 جفت پاروی دیگر در اختیار مان قرار دهد و هیچ مشکلی در خصوص پارو و قایق وجود نداشت. در روز های اول برخی از قایق ها باب میل قایقرانان نبود و با کمک کمیته ملی المپیک که به ما اجازه داده بود روی انتخاب قایق ها مانور داشته باشیم، قایق های ایده آل ورزشکاران را گرفتیم و هیچ مشکلی از نظر امکانات وجود نداشت.

خبرنگاران: عملکرد اسلالوم را در بازی های آسیایی 2018 چطور ارزیابی می کنید؟

بچه ها در اسلالوم زحمت زیادی کشیدند و همین که به فینال مسابقات راه یافتند، انتظارات را برآورده کردند. به جز تهران از چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، شهرکرد و اصفهان در تیم اسلالوم قایقران داشتیم و این نشان می دهد که اسلالوم در استان ها رشد چشمگیری داشته و با کوشش همه به فینال رسیده است.

خبرنگاران: حرف آخر؟

بارها گفته ام اگر در عملکرد ناموفق باشیم فقط و فقط من مقصر هستم، چرا که هم ورزشکاران و هم مربیان زحمت خود را کشیده اند. بعد از تحلیل عملکرد قایقرانی اگر ببینم من مقصر بوده ام آن را اعمال می کنم و تصمیمات لازم را اتخاذ می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 51

به "امینی: در روئینگ پیش بینی 4 مدال را داشتیم اما خوشرنگ تر، قایق ها مشکلی نداشت، مقصر باشم تصمیمات لازم را می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امینی: در روئینگ پیش بینی 4 مدال را داشتیم اما خوشرنگ تر، قایق ها مشکلی نداشت، مقصر باشم تصمیمات لازم را می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید