استقلال سه امتیاز از برادرش گرفت، صعود امیدوارکننده شاگردان شفر

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه در استادیوم غدیر اهواز برگزار گردید و با برتری یک بر صفر شاگردان وینفرد شفر به انتها رسید. روح الله باقری در دقیقه 29 برای استقلال گل زد.

استقلال سه امتیاز از برادرش گرفت، صعود امیدوارکننده شاگردان شفر

تیم فوتبال استقلال که در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی نگه دارد، در این دیدار نمایش قابل قبولی داشت و هر چند با کمترین گل به برتری رسید اما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.

آبی های تهران که نیمه اول را با برتری به خاتمه برده بودند، با وجود ادامه بارش باران که در نیمه نخست برای قطع بازی شده بود، 45 دقیقه دوم را با درایت بیشتری اداره کردند و ضمن حفظ توپ موقعیت هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند و در مقابل اجازه ندادند استقلال خوزستان خطر جدی را روی دروازه شان ایجاد کند.

تیم فوتبال استقلال با این پیروزی 18 امتیازی شد و با دو پله صعود به رده ششم جدول رده بندی رسید تا به ادامه رقابتها و نزدیک شدن به صدر جدول امیدوارتر گردد. استقلال خوزستان هم که به خاطر حکم فیفا با کسر شش امتیاز روبرو شده است، در با منفی چهار امتیاز در قعر جدول واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 135

به "استقلال سه امتیاز از برادرش گرفت، صعود امیدوارکننده شاگردان شفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال سه امتیاز از برادرش گرفت، صعود امیدوارکننده شاگردان شفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید