53 نماینده عراقی خواستار اخراج نیروهای خارجی شدند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ده ها نفر از نمایندگان عراقی خواستار اخراج نیروهای آمریکایی از کشورشان و تصویب قانونی در مجلس در این زمینه شدند.

53 نماینده عراقی خواستار اخراج نیروهای خارجی شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نمایندگان عراقی بار دیگر در واکنش به حضور نیروهای آمریکایی در کشورشان واکنش نشان داده و خواستار اخراج آنها شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار العراق، 53 نفر از نمایندگان مجلس عراق با امضای بیانیه ای تاکید کردند که مجلس باید طرح قانون درباره اخراج نیروهای آمریکایی را در دستور کار خود قرار دهد.

در این بیانیه که 53 نماینده مجلس آن را امضا کردند، آمده است: ما به عنوان نمایندگان عراقی با امضای این بیانیه، از مجلس می خواهیم که بررسی و تصویب طرح مربوط به اخراج نیروهای خارجی را در دستور کار خود قرار دهد.

پیش نویس قانون اخراج نیروهای خارجی اخیرا در مجلس تدوین شده است و ائتلاف الفتح عراق اخیرا در این باره اظهار داشت که 13 پیش نویس قانون از جمله قانون اخراج نیروهای خارجی برای تصویب در مجلس این کشور تدوین شده است.

حنین القدو نماینده ائتلاف الفتح در مجلس عراق اظهار داشت که پیش نویس قانون اخراج نیروهای خارجی [از عراق] از جمله مهمترین قوانینی است که در دور کنونی مجلس بررسی و به رأی گذاشته خواهد شد(جزئیات بیشتر).

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 455

به "53 نماینده عراقی خواستار اخراج نیروهای خارجی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "53 نماینده عراقی خواستار اخراج نیروهای خارجی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید