16 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پناهگاه حیات وحش آستارا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره محیط زیست شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: برای تکمیل مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات وحش لوندویل، اعتبار 16 میلیارد ریالی نیاز است.

16 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پناهگاه حیات وحش آستارا

محمدرضا روشنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات احداث مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات وحش لوندویل، با هدف آموزش، فرهنگسازی و تنویر افکار عمومی در زمینه های محیط زیست، گردشگری و رونق صنعت توریسم در سال 1382 آغاز شد.

وی شمار ساختمان های این مرکز را 5 واحد ویلایی برشمرد و اضافه نمود: این پروژه پس از احداث اسکلت در نخستین روزها، به شکل نیمه کاره رها شد تا این که با پیگیری های اجرا شده در فاز نخست تنها یک ساختمان در سال 94، با وسعت 420 مترمربع افتتاح شد.

وی ادامه داد: برای تکمیل 4 واحد دیگر در فاز دوم، اعتباری معادل 16 میلیارد ریال نیاز است که بدون پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی محقق نمی شود.

روشنی زیر بنای کامل این پروژه را 1860 مترمربع عنوان و گفت: بر اساس مذاکرات صورت پذیرفته، شاهد قول های مساعد در خصوص اخذ اعتبار با هدف تکمیل و تجهیز هستیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که در فاز اول، مجموعه ای از تاکسیدرمی حیوانات بومی شهرستان آستارا و استان گیلان که بر اثر وقایع طبیعی و تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند، به معرض دید عموم گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: نمونه مشابه این مرکز در سایر شهرستان ها وجود ندارد و پس از تکمیل می تواند نقش بسزایی را در جذب گردشگر به شهرستان ایفا کند.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل محیط زیست آستارا در آئین بهره برداری از فاز نخست این پروژه، عنوان کرده بود، با برنامه ریزی هایی اجرا شده، کل این مجموعه تا اواخر سال 1395 تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 976

به "16 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پناهگاه حیات وحش آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پناهگاه حیات وحش آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید