کنعانی زادگان جانشین یک استقلالی شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، روزنامه الرایه قطر به آنالیز آخرین فهرست جابجایی باشگاه الاهلی پرداخته و جدایی امید ابراهیمی همچنین جذب حسین کنعانی زادگان را مورد تحلیل قرار داده است.

کنعانی زادگان جانشین یک استقلالی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در گزارش الرایه پیرامون آخرین تغییرات فهرست الاهلی آمده است: مسئولان باشگاه الاهلی در گفت وگو با نیبوشا سرمربی تیم در حال آنالیز تمامی احتمالات پیرامون فهرست بازیکنان مورد احتیاج هستند. الاهلی کوشش می نماید با تقویت تیم در جذب مهره های تاثیرگذار خارجی در فصل آینده شرایط بهتری داشته باشد.

الاهلی بعدی از امضای قرارداد با مدافع ایرانی باشگاه پرسپولیس، حسین کنعانی زادگان به جذب سه بازیکن شاخص خارجی دیگر احتیاج دارد. بازیکن پرسپولیس جانشین شین لوری مدافع استرالیایی تیم شد که قراردادش با الاهلی به سرانجام رسیده بود.

موضوع بعدی انتخاب بازیکنان خارجی از بین نفرات حاضر در دوحه یا بازیکنان خارج از لیگ قطر است. الاهلی برای جذاب یک مهاجم تمام کننده کوشش می نماید که ممکن است در صورت موافقت الریان یوهان بولی اهل ساحل عاج بازیکن این باشگاه باشد.

این باشگاه همچنین برای جذب یک هافبک در مرکز زمین کوشش می نماید در حالی که امید ابراهیمی پیشنهاد تمدید یک ساله قرارداد را نپذیرفت و مایل بود قرارداد جدید دو ساله با باشگاه امضاء کند. الاهلی همینطور به دنبال جذب یک بازیکن شاخص دیگر در انتقال بازی از دفاع به حمله خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1860

به "کنعانی زادگان جانشین یک استقلالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان جانشین یک استقلالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید