کاناوارو: دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم و تجربه کافی هم دارم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا گفت که مایل است جای آنتونیو کونته را در نیمکت آتزوری بگیرد.

کاناوارو: دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم و تجربه کافی هم دارم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاناوارو، مدافع پیشین تیم های پارما، اینتر، یوونتوس و رئال مادرید که سال 2006 به همراه ایتالیا قهرمان دنیا شد، از آمادگی خود برای راهنمایی این تیم اطلاع داد.

آنتونیو کونته، سرمربی حال حاضر آتزوری در انتها رقابت های یورو 2016 این تیم را ترک می نماید و از هم اکنون حدس هایی درباره جانشین او انجام شده است. در این شرایط کاناوارو هم اعلام نموده آماده است که جای کونته را بگیرد.

کاناواروی 42 ساله که 136 بازی ملی برای ایتالیا انجام داده است و در تیم هایی مانند گوانجو اورگراند چین و النصر عربستان سعودی تجربه مربیگری دارد، به شبکه اسکای ایتالیا گفت: من دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم. از این موضوع که راهنمایی تیم ملی ایتالیا چه کار مسئله ای است، مطلع هستم، اما من 15 سال از عمرم را در این تیم سپری نموده ام.

کاناوارو ادامه داد: به عقیده خودم، من برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا از تجربه کافی برخوردار هستم و جو کاری در آن را به خوبی می شناسم.

کاپیتان پیشین آتزوری در پاسخ به این سؤال که فکر نمی نماید تجربه اش برای راهنمایی تیمی مانند تیم ملی ایتالیا کم است، مطرح نمود: من نمی توانم درک کنم که بعضی به یک بازیکن پیشکسوت که بعد از بازنشسته شدنش در فوتبال باقی مانده است می گویند تجربه ندارد، هرچند فوتبال همین است. کسی به پپ گواردیولا (زمانی که راهنمایی بارسلونا را برعهده گرفت) نگفت که بی تجربه است، اما اگر اوضاع در بارسلونای تحت راهنماییش بد پیش می رفت، چنین برچسب هایی به او زده می شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 654

به "کاناوارو: دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم و تجربه کافی هم دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناوارو: دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم و تجربه کافی هم دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید