پرداخت تسهیلات میلیاردی به طرح های دانش بنیان تعاونی ها در استان مرکزی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در راستای حمایت از طرح های دانش بنیان تعاونی ها در استان مرکزی به این طرح ها 500 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات میلیاردی به طرح های دانش بنیان تعاونی ها در استان مرکزی

وفایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: حمایت از طرح های دانش بنیان از برنامه های این بانک برای پرداخت تسهیلات است و تا به امروز 500 میلیارد ریال تسهیلات برای تجاری سازی چند طرح دانش بنیان در استان مرکزی پرداخت شده که تا خاتمه سال افزایش می یابد.

وفایی اضافه نمود: حمایت از طرح های تعاونی از تاکیدات دولت در بانک توسعه تعاون است و در سال اخیر بیش از 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی به تعاونی های استان مرکزی پرداخت شد که تضمین نماینده هزاران شغل در این بنگاه هاست.

او با اشاره به اینکه استان مرکزی در این زمینه رتبه اول کشوری را به دست آورده است افزود: پیش بینی شده تا خاتمه سال 50 درصد دیگر برای رشد فراوری و اشتغال تعاونی های استان مرکزی تسهیلات ارائه گردد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی ارائه تسهیلات استغالزای روستایی را از دیگر های این بانک دانست و گفت با ارائه 780 میلیارد ریال تا به امروز حدود 800 شغل نو ایجاد شده است.

او از طرح خاتم ویژه هفته تعاون در استان مرکزی هم گفت و از صاحبان تعاونی ها خواست برای دریافت تسهیلات این طرح به شعب بانک های توسعه تعاون استان مراجعه نمایند.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1979

به "پرداخت تسهیلات میلیاردی به طرح های دانش بنیان تعاونی ها در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات میلیاردی به طرح های دانش بنیان تعاونی ها در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید