سرانجام شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نظاره

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، طی جلسه مورخ 29 مرداد ماه دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری نظاره مهلت ارسال آثار را تا شنبه 31 شهریور ماه 97 تمدید کرد و این تاریخ آخرین فرصت برای ارسال آثار در بخش اصلی جشنواره است. بر اساس فراخوان منتشر گردیده توسط دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری نظاره هنرمندان رشته های گرافیک، نقاشی، عکاسی، تصویرسازی، کاریکاتور، نقاشی خط، آثار حجمی، پرفورمنس و سایر هنرهای تجسمی در این جشنواره آثار خود را به مخاطبان ارایه می نمایند که پس از آنالیز هیات داوران در 9 بخش، جوایز (تندیس جشنواره و دیپلم افتخار) به آثار منتخب اهدا می گردد. همچنین در بخش موسیقی، هنرمندان و گروه های شرکت نماینده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

سرانجام شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نظاره

برای آثار ارسالی به جشنواره، درج عنوان اثر هنری، زمینه هنری، تکنیک، سال خلق اثر و ابعاد اثر به سانتیمتر به همراه فایل اثر با فرمت JPG و رزولوشن 72DPI و مد RGB و حداکثر 2MB برای هر اثر به همراه مشخصات فردی خالق اثر الزامی است.

شرکت در جشنواره برای همگان آزاد و رایگان بوده و در صورت انتخاب آثار توسط هیات داوران، هزینه شرکت در نمایشگاه و آماده سازی آنها دریافت می گردد. هزینه یک اثر آماده مبلغ 150 هزار تومان است و در صورتی که آثار به صورت دیجیتالی بوده و آماده سازی اثر به عهده جشنواره باشد مبلغ 200 هزار تومان دریافت می گردد.

برای حمایت هنرمندان در صورتی که از یک هنرمند 3 اثر انتخاب گردد مبلغ 300 هزار تومان و برای 5 اثر مبلغ 600 هزار تومان و بیش از آن تخفیف عمده ای لحاظ خواهد شد. از طرفی به دلیل متفاوت بودن آثار گرافیکی این بخش مشمول پرداخت هزینه نیست.

در بخش نمایشگاه، آثار برای فروش قرار خواهند گرفت. قیمت های پیشنهادی هنرمندان توسط هیات داوران و کارشناسان مورد تایید قرار گرفته و 40 درصد از قیمت فروش آثار نیز به گالری و جشنواره اختصاص می یابد. قابل ذکر است آماده سازی آثار به عهده هنرمند است.

اهداف دومین جشنواره نظاره با توجه به حجم بالای استعدادهای هنری در کشورمان، تشویق هنرمندان برای ایجاد تمرکز و پیشرفت و ایجاد فضای رقابتی سالم و نیز تجاری سازی ایده های هنری عنوان گردیده است.

این جشنواره با همکاری وزارت ارشاد اسلامی و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار می گردد و آثار هنرمندان برگزیده در کتاب سالانه این جشنواره منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 48

به "سرانجام شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نظاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نظاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید