وزیر خارجه فرانسه: بنا نیست مدام به بریتانیا فرصت دوباره بدهیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، وزیر خارجه فرانسه با بیان این نکته که بنا نیست هر 3 ماه یک بار به بریتانیا فرصت دوباره بدهیم، گفت که با توجه اوضاع و احوال فعلی، اتحادیه اروپا حاضر نیست مهلت بریتانیا برای خروج از این بلوک را تمدید کند.

وزیر خارجه فرانسه: بنا نیست مدام به بریتانیا فرصت دوباره بدهیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی چنل نیوز آسیا، ژان-ایو لو دریان، وزیر خارجه فرانسه، امروز، یکشنبه 17 شهریور، گفت که با توجه اوضاع و احوال فعلی، اتحادیه اروپا حاضر نیست مهلت بریتانیا برای خروج از این بلوک را تمدید کند تا بار دیگر در این باره چانه زنی کند. بریتانیا بناست در تاریخ 31 اکتبر از اتحادیه اروپا خارج گردد.

این در حالی است که تمام سنگ های بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا و همچنین برگزاری انتخابات زودهنگام تاکنون به سنگ خورده است. از سوی دیگر، وزیر کار و بازنشستگی جانسون نیز در اعتراض به شیوه مدیریت ماجرای برگزیت از کابینه جانسون خارج شد.

لودریان در گفت وگو شبکه رادیویی اروپا1 گفت: [وضعیت فعلی در بریتانیا] بسیار نگران کننده است. لندن باید بگوید که چه می خواهد.

وی در پاسخ به این که آیا بروکسل حاضر است مهلت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را تمدید کند گفت که با توجه به شرایط فعلی چنین چیزی ممکن نیست: بنا نیست هر سه ماه یک بار مهلت بریتانیا را تمدید کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 405

به "وزیر خارجه فرانسه: بنا نیست مدام به بریتانیا فرصت دوباره بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه فرانسه: بنا نیست مدام به بریتانیا فرصت دوباره بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید