واکنش روسیه به تحریم های غیرقابل قبول اتحادیه اروپا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، روسیه امروز (سه شنبه) اعلام نمود، در واکنش به تحریم های غیر قابل قبول علیه مسکو بر سر مسموم شدن الکسی ناوالنی، منتقد کرملین، فهرست مقام های اروپایی که از ورود به این کشور منع شدند، گسترش می دهد.

واکنش روسیه به تحریم های غیرقابل قبول اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا تابستان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه روسیه نامی از این مقام ها منتشر نکرد اما گفت دیپلمات های ارشدی از سفارت های آلمان، سوئد و فرانسه فرا خوانده شدند تا در پی تحریم های اتحادیه اروپا که اواسط اکتبر اعمال شد، از این اقدام کشورشان آگاه شوند.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: ما به شکلی مناسب به اقدامات غیر محبت آمیز کشورهای غربی همچنان واکنش نشان خواهیم داد.

اتحادیه اروپا و انگلیس علیه شش تبعه روس و یک مرکز تحقیقاتی دولتی روسیه به اتهام استفاده از یک عامل اعصاب ممنوعه که برای مقاصد نظامی فراوری می گردد اما علیه ناوالنی به کار رفت، تحریم هایی را اعمال کردند.

ناوالنی ماه اوت پس از بیهوشی حین پروازی داخلی در روسیه، برای درمان به آلمان منتقل شد. دولت آلمان خاطرنشان کرد، او با عامل اعصاب نوویچوک در کوشش برای قتل مسموم شده بود و بیشتر کشورهای غربی هم این ادعا را پذیرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1580

به "واکنش روسیه به تحریم های غیرقابل قبول اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به تحریم های غیرقابل قبول اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید