واردات دام سنگین از پایانه مرزی کوهک سراوان شروع شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با تاکید بر تسریع در روند واردات دام با ارز دولتی از همه دست اندرکاران این بخش خواست تا دام های وارداتی با ارز دولتی پس از گذراندن دوره قرنطینه مستقیم وارد کشتارگاه های استان شده و گوشت استحصالی برای ارائه به مصرف کنندگان تحویل ستاد تنظیم بازار گوشت گردد.

واردات دام سنگین از پایانه مرزی کوهک سراوان شروع شد

وی اضافه کرد: نخستین محموله دام زنده وارداتی با ارز دولتی چهار هزار و 200 تومانی 500 راس بوده که به تدریج وارد استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.

همچنین با حضور استاندار سیستان وبلوچستان کلنگ ساخت نخستین کشتارگاه صنعتی دام در بخش مرکزی سراوان در روستای ناگان به زمین زده شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان نیز در این مراسم گفت: این کشتارگاه در زمینی به گستره 5 هکتار و با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومان اجرا می گردد.

حسین سرابندی اضافه کرد: از کل اعتبار این طرح 6 میلیارد تومان از محل تسهیلات کم بهره و 4 میلیارد تومان از محل مشارکت بخش خصوصی تامین و پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: این کشتارگاه در هرشیفت کاری ظرفیت کشتار 200 راس دام سنگین و 300 راس دام سبک را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 191

به "واردات دام سنگین از پایانه مرزی کوهک سراوان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات دام سنگین از پایانه مرزی کوهک سراوان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید