نکونام: 3 امتیاز را به خاطر اشتباهات داور در بوشهر جا گذاشتیم، تا اینجا خوب نتیجه گرفتیم و جنگیدیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است تیمش به خاطر اشتباهات داوری و نادیده دریافت دو پنالتی سرخپوشان در مصاف با پارس جنوبی جم به تساوی بسنده کرده است.

نکونام: 3 امتیاز را به خاطر اشتباهات داور در بوشهر جا گذاشتیم، تا اینجا خوب نتیجه گرفتیم و جنگیدیم

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جواد نکونام پس از پایان بازی تیمش مقابل پارس جنوبی که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید در واکنش به اینکه تیمش یک امتیاز از تیم پارس جنوبی گرفت، گفت: ما امتیاز نگرفتیم و این تیم پارس جنوبی بود که از ما امتیاز گرفت. ما از تیم پارس فوتبال ندیدم و یک بازی بسته و دفاعی را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: البته حق دارند و تیم شان در آستانه سقوط است و این بازی هم برای آنها سنگین بود. تیم ما همه کار کرد، اما در نیمه دوم در خلق موقعیت به مشکل خوردیم. البته مشکل در نیمه اول بود که داور دو پنالتی صد درصد ما را نگرفت. در یک صحنه بازیکن ما می دوید و او را هُل دادند و در یک صحنه هم توپ ارسال شد که شیمبا را گرفتند، چرخاندند و به زمین کوبیدند و دو پنالتی ما را راحت نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد: ما سه امتیاز را اینجا به خاطر نیمه اول و پنالتی هایی که داور نگرفت، اینجا جا گذاشتیم و نتوانستیم به خواسته مان برسیم. در نیمه دوم هم شرایط ما بدتر شد، چون زبیر نیک نفس مصدوم شد و تیم پارس هم به وقت تلف کردن و بکش زیرش افتاد که کار را برای ما سخت کرد.

نکونام با تمجید از عملکرد تیمش یادآور شد: تیم ما تا به اینجا هم خوب نتیجه گرفته و خوب جنگیده است. هفته آخر هم بازی سختی با تراکتور داریم و از امروز تمام تمرکز ما روی این بازی است که به موفقیت برسیم. امیدوارم لیاقت خودمان را دوباره نشان دهیم.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر تراکتور گفت: هفته آینده برسد و به موقع درباره آن مسابقه هم صحبت می کنیم. تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و اگر امروز اشتباهات داوری نبود تیم ما سه امتیاز را گرفته بود و مسرور بودیم. دو صحنه ای که پنالتی نگرفتن آنها واقعاً خنده دار بود و نمی دانم داور چطور پنالتی نگرفت. در نیم فصل اول هم یک پنالتی اشتباه گرفتند که با همان نتیجه باختیم و اینجا هم هر کدام از آن پنالتی ها را گرفته بود، قطعاً نتیجه بازی فرق می کرد، چون آن موقع تیم پارس مجبور بود فوتبال بازی کند و شرایط بازی فرق می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1353

به "نکونام: 3 امتیاز را به خاطر اشتباهات داور در بوشهر جا گذاشتیم، تا اینجا خوب نتیجه گرفتیم و جنگیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: 3 امتیاز را به خاطر اشتباهات داور در بوشهر جا گذاشتیم، تا اینجا خوب نتیجه گرفتیم و جنگیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید