تور فرانسه ارزان: نخست وزیر فرانسه کرونا گرفت

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دفتر نخست وزیری فرانسه خاطرنشان کرد، تست کرونای نخست وزیر این کشور مثبت شده و به همین دلیل در قرنطینه به سر می برد.

تور فرانسه ارزان: نخست وزیر فرانسه کرونا گرفت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژان کاستکس، نخست وزیر فرانسه که به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده است، متوجه شد که پس از بازگشت از بلژیک و ملاقات با الکساندر دی کرو، همتای بلژیکی اش، تست کرونای دخترش مثبت شده است. کاستکس سپس تست کرونا داد و جواب آزمایش او هم مثبت شد.

دفتر نخست وزیری فرانسه در بیانیه ای اظهار داشت: ژان کاستکس به فعالیت خود ادامه خواهد داد و به مدت 10 روز در قرنطینه می ماند.

مثبت شدن تست کرونای کاستکس مصادف شده است با افزایش محدودیت ها در تعدادی از کشور های اروپایی به منظور کاهش شمار ابتلا ها و افرادی که به خاطر این ویروس در بیمارستان بستری می شوند. اتریش از روز دوشنبه مجددا یک تعطیلی عمومی و سراسری در کشور اعمال کرد.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه تاکید نمود، از آنجایی که قوانین بهداشتی سفت و سخت فرانسه به کنترل این ویروس یاری نموده است، نیازی به اعمال چنین تعطیلی ها و اقداماتی در این کشور وجود ندارد، اما خواهان تسریع در فرایند تزریق دوز سوم یا دوز یادآور شد.

هفته گذشته، وزارت بهداشت فرانسه تزریق دوز یادآور به افراد بالای 40 سال را توصیه کرد. در حال حاضر کادر درمان فرانسه مشغول تزریق دوز یادآور به افراد بالای 65 سال هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2078

به "تور فرانسه ارزان: نخست وزیر فرانسه کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: نخست وزیر فرانسه کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید