ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا: از حادثه نفتکش ایرانی مطلعیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با بیان اینکه از وقوع حادثه برای نفتکش ایرانی مطلع هستند، گفت که اطلاعات دیگری در این باره ندارند.

ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا: از حادثه نفتکش ایرانی مطلعیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در آب های منطقه غرب آسیا اظهار داشت که از وقوع انفجار در بدنه نفتکش ایرانی در دریای سرخ اطلاع دارد.

به نوشته وبگاه شبکه شبکه اسکای نیوز، سرهنگ پیت پاگانو سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با اشاره به آگاه بودن از حادثه ای که برای نفتکش ایرانی اتفاق افتاده، اما گفت که هیچ اطلاعات دیگری در این باره ندارند.

با اینکه این انفجار بدنه نفتکش ایرانی در آب های نزدیک حریم دریایی عربستان سعودی اتفاق افتاده اما مقامات این رژیم هنوز درباره این حادثه اظهار نظر نکرده اند.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی نفتکش ایران صبح امروز (آدینه) اظهار داشت نفتکش ایرانی SABITY متعلق به شرکت ملی نفتکش در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت های 5 و5:20 دقیقه صبح در 60 مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است.

دو مخزن اصلی نفت در کشتی فوق آسیب دیده و نفت موجود در آن در حال خروج به دریای سرخ است.

خوشبختانه همه کارکنان کشتی در وضعیت سالم و ایمن بوده و کشتی نیز اکنون در وضعیت با ثباتی واقع شده است و تنها بدنه کشتی اندکی آسیب دیده است که کارکنان کشتی در صدد کنترل آن هستند.

کارشناسان فنی کشتی و کارشناسان مستقر در اتاق اضطرار شرکت در حال آنالیز وضعیت و علل این حادثه هستند.

عکس خبر تزئینی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 566

به "ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا: از حادثه نفتکش ایرانی مطلعیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا: از حادثه نفتکش ایرانی مطلعیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید