مورینیو: منچستریونایتد از تیم فصل قبل هم بدتر است، دخه آ خوش شانس بود که قراردادش تمدید شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی پیشین شیاطین سرخ معتقد است دروازه بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد خوش شانس بود که قراردادش با این باشگاه تمدید شد.

مورینیو: منچستریونایتد از تیم فصل قبل هم بدتر است، دخه آ خوش شانس بود که قراردادش تمدید شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که به عنوان کارشناس دیدار عصر روز گذشته (یکشنبه) تیم های وستهام و منچستریونایتد در هفته ششم لیگ برتر انگلیس در استودیوی شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس حضور داشت، درباره تمدید قرارداد داوید دخه آ توسط باشگاه منچستریونایتد که او را به دستمزد 13.5 میلیون پوند در سال پس از کسر مالیات رساند، گفت: به نظرم لحظه ای که منچستریونایتد قرارداد این چنینی با دخه آ بست، نیازی به پرداخت این رقم زیاد برای حفظ او نداشت. یکی دو سال پیش بستن چنین قراردادی توجیه داشت اما حالا که درهای بیشتر باشگاه های بزرگ به روی داوید بسته شده بود، او قرارداد فوق العاده ای با منچستریونایتد امضا کرد.

وی اضافه نمود: درهای رئال مادرید به روی دخه آ بسته شده بود، چون آنها بعد از تیبو کورتوا به فکر جذب دروازه بان نبودند، درهای بارسلونا هم با وجود دروازه بان جوان و شگفت انگیزی مثل مارک آندره تِراِشتگن بسته بود، درهای پاری سن ژرمن هم با وجود به خدمت دریافت کیلور ناواس بسته شده بود، دروازه بان خیلی خوب و 34ساله که به نظرم برای پست دروازه بانی این سن اصلاً مسئله ای ندارد. به نظرم منچستریونایتد اصلاً بابت احتمال جدایی داوید تحت فشار نبود، چه باشگاهی حاضر بود چنین پولی برای او بپردازد؟ به همین خاطر معتقدم دخه آ قرارداد فوق العاده ای نصیبش شد و از این حیث کمی خوش شانس بود.

سرمربی پیشین شیاطین سرخ در مواجهه با این پرسش که آیا دخه آ دروازه بان خوبی است؟، گفت: بله، او دروازه بان خیلی خوبی است، درست همان طور که گفته بودم لیندلوف هم مدافع خوبی از بعضی جنبه هاست اما در بعضی موارد ضعف دارد. درباره دخه آ هم چنین نظری دارم. داوید روی خط عملکرد خیلی بهتری نسبت به خروج هایش دارد با این حال من فکر می کنم درون دروازه چالاکی و سطح فنی او حرف اول را می زند.

آقای خاص در مواجهه با پرسشی در مورد مسائل منچستریونایتد اعلام نمود: من فرد مناسبی برای پاسخ دادن به این پرسش نیستم. من نمی توانم از دور آنها را ارزیابی کنم و پاسخ دادن به این پرسش سخت است. من دو فصل سرمربی منچستریونایتد بودم، جایی که نکات مثبت زیادی دیدم، اما فصل سوم حضورم در این تیم اوضاع آن طور که باید خوب نبود. من اخراج شدم و احتمالاً سزاوار اخراج از منچستریونایتد بودم چون من به عنوان سرمربی مسئول عملکرد و نتایج تیم بودم اما حقیقت تلخ این است که آنها در حال حاضر بدتر از قبل هستند که این مرا ناراحت می نماید. شاید مردم با خود فکر نمایند که از وضعیت کنونی منچستریونایتد لذت می برم اما اصلاً این طور نیست.

مورینیو توضیح داد: کسانی در باشگاه منچستریونایتد هستند که عاشق شان هستم و احترام زیادی برای طرفداران این تیم قائلم. وضعیت کنونی منچستریونایتد واقعاً ناراحتم می نماید چون وقتی تیمی کسل نماینده بازی می نماید، شما هم کسل می شوید، با این حال به نظرم منچستریونایتد هنوز هم می تواند به نتایج مدنظرش دست پیدا کند. در حال حاضر اما از منچستریونایتد چیز خاصی نمی بینم. به نظرم آنها در حال حاضر دچار دردسر واقعی شده اند و نه تنها کار سختی برای قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر لیگ دارند، بلکه کار دشواری برای بودن در جمع 6 تیم برتر خواهند داشت. به نظرم این تیم منچستریونایتد از تیم فصل گذشته هم بدتر است.

آقای خاص که سابقه به قهرمانی رساندن چلسی به سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد، درباره وضعیت نامطلوب این روزهای آبی پوشان لندنی هم گفت: امیدوارم چلسی به شکست عادت نکند، این نکته خیلی مهمی است چون وقتی شما آغاز به پذیرش شکست ها کنید، حتی اگر خوب بازی کنید و طرفداران به شما افتخار نمایند، وقتی به باخت عادت کنید، باشگاه دیگر بزرگ نخواهد بود.

سرمربی پیشین تیم های رئال مادرید و اینتر در بخش دیگری از اظهاراتش در تمجید از فرانک لمپارد، سرمربی چلسی یادآور شد: طرفداران چلسی آماده اند تا از یکی از حرفه ای ترین افرادی که من تاکنون با آنها کار نموده ام، حمایت نمایند. چلسی برای قهرمانی نخواهد جنگید، بنابراین طرفداران بهتر است از فلسفه تیم شان حمایت نمایند و به بازیکنان و سرمربی خود زمان بدهند. من ایده و سبک بازی آنها را دوست دارم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 423

به "مورینیو: منچستریونایتد از تیم فصل قبل هم بدتر است، دخه آ خوش شانس بود که قراردادش تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: منچستریونایتد از تیم فصل قبل هم بدتر است، دخه آ خوش شانس بود که قراردادش تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید