مواد رایجی که کرونا را غیر فعال می نمایند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، پژوهش های جدید نشان می دهد، شستشوی بینی و دهان با موادی مانند دهان شویه می تواند ویروس کرونا را غیرفعال کند.

مواد رایجی که کرونا را غیر فعال می نمایند

به گزارش خبرنگاران، محققان کالج ایالتی پزشکی پن (دانشگاه پنسیلوانیا ایالات متحده) در پژوهش های اخیر خود دریافتند، شستشوی بینی و دهان با موادی مانند دهانشویه می تواند ویروس کرونا را غیرفعال کند.

در حالی که جهان منتظر واکسن کووید 19 است، یک مطالعه جدید نشان داده که ممکن راهی برای کاهش سرعت انتشار ویروس کرونا وجود داشته باشد و بتوان به یاری آن همه گیری بیماری مذکور را مهار کرد.

محققان کالج پزشکی پن می گویند، شستشوی بینی و دهان با دهان شویه می تواند ویروس های کرونا را غیرفعال کند.

مطالعه آنها نشان می دهد که این محصولات رایج و بدون نسخه تأثیر مثبتی بر غیر فعال کردن SARS-CoV-2، ویروس ایجاد نماینده کووید 19 دارند.

پژوهش دانشمندان نشان می دهد، بیشتر این محصولات در کمتر از دو دقیقه ذرات ویروس را به طور موثر از بین می برند. محققان امیدوارند که با استفاده از این محصولات احتمال ابتلا به کووید 19 به وسیله افراد مبتلابه دیگران نیز کاهش یابد.

ریگ مایرز، استاد میکروب شناسی و ایمونولوژی می گوید: دهان شویه و شامپوی کودک 99.9 درصد ویروس های کرونا را غیرفعال می نمایند، ضمن اینکه محصولاتی که ما آزمایش کردیم به راحتی در دسترس هستند و اغلب بخشی از برنامه روزمره مردم هستند.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1447

به "مواد رایجی که کرونا را غیر فعال می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواد رایجی که کرونا را غیر فعال می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید