مهاجمان فرصت طلب برگه برنده استقلال برابر پرسپولیس هستند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مهدی پاشازاده در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: این دربی نسبت به دربی های گذشته یک ویژگی خاص دارد که آن هم نشستن دو مربی ایرانی و جوان روی نیمکت دو تیم است. گل محمدی پیش از این هم در مقطعی سرمربیگری پرسپولیس را در دربی تجربه نموده اما این اولین دربی مجیدی در نقش سرمربی برای استقلال است.

مهاجمان فرصت طلب برگه برنده استقلال برابر پرسپولیس هستند

جهت دریافت مشاوره خدمات آموزش طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تاکید نمود: مجیدی در سه بازی گذشته عملکرد خوبی در استقلال داشت و پیروزی در این بازی می تواند او را در نقش سرمربیگری این تیم تثبیت کند.

پاشازاده توضیح داد: در دربی همواره جزییات درون زمین مشخص نماینده هستند و اتفاقات ریز هستند که می توانند سرنوشت این بازی بزرگ را مشخص نمایند. امیدوارم در بازی شاهد حاشیه نباشیم تا جریان بازی از دست داور در نرود.

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: در این بازی بازیکنان دو تیم به خصوص بزرگترها باید یاری نمایند تا داور هم بتواند قضاوت خوبی داشته باشد و سکوها هم ملتهب نشوند.

وی اضافه نمود: استقلال نسبت به پرسپولیس احتیاج بیشتری به پیروزی دارد چون امتیازات کمتری دارد و با پیروزی در این بازی می تواند امتیازات عقب افتاده اش را جبران کند. برای همین تصور من این است که سرخ ها در این بازی به دنبال مساوی هستند چون می توانند فاصله امتیازی شان را استقلال حفظ نمایند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان در مورد غیبت چند بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت بیان داشت: هیچ مربی دوست ندارد بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد. آن هم در یک چنین بازی بزرگ و حساسی. متاسفانه دست دست مجیدی در این بازی آنطور که باید باز نیست. به خصوص روی نیمکت. اما باز هم استقلال آنقدر بازیکن خوب و بزرگ دارد که با همین تعداد مصدوم هم بتواند 3 امتیاز بازی را کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 911

به "مهاجمان فرصت طلب برگه برنده استقلال برابر پرسپولیس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجمان فرصت طلب برگه برنده استقلال برابر پرسپولیس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید