مهاجری: ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم عجیب نخواهد بود

به گزارش تور ایتالیا ارزان، یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که قالیباف ریاست مجلس یازدهم و جبهه پایداری اکثریت هیات رئیسه مجلس را بدست خواهند آورد.

مهاجری: ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم عجیب نخواهد بود

محمد مهاجری در گفت و گو با خبرنگاران درباره ریاست و ترکیب هیات رئیسه مجلس یازدهم اظهار کرد: اختلاف ها در بین اصولگرایان در بین زمینه خیلی زیاد است. جبهه پایداری خیلی محکم ایستاده است که بخاطر قراردادن قالیباف به عنوان سرلیست انتخابات، سهم زیادی از هیات رئیسه را بدست آورد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اینگونه تصور می گردد که قالیباف و آقاتهرانی تنها گزینه ها برای ریاست مجلس یازدهم هستند در حالیکه بعضی اعضای جبهه پایداری خیلی اصراری بر شخص آقاتهرانی ندارند و آنها مجبور هستند یا شخصی از درون جبهه خود معرفی نمایند یا به سمت اشخاصی مثل زاکانی بروند که قدرت رقابت با قالیباف را دارد.

این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه جبهه پایداری به تنهایی نمی تواند گزینه خود را برای ریاست مجلس تحمیل کند، توضیح داد: دراینجا احتمال معامله وجود دارد. قالیباف در انتخابات شرکت کرد تا ریاست مجلس را بدست آورد بنابراین برای بدست آوردن ریاست مجلس معامله خواهد نمود. من معتقدم ریاست وی بر مجلس یازدهم عجیب نخواهد بود. جبهه پایداری یا نمایندگان نزدیک به این جبهه هم براساس معامله هایی که انجام می گردد، می توانند اکثریت هیات رئیسه را بدست آورند.

مهاجری درباره احتمال رقابت میرسلیم برای ریاست مجلس گفت: وی نماینده بخش سنتی اصولگرایان است ولی در عرصه رقابت برای ریاست مجلس رای قابل اعتنایی نخواهد داشت و اگر در این رقابت شرکت کند، با لابی هایی که انجام می گردد، احتمالا انصراف خواهد داد. فعلا میرسلیم نسبت به رقابت ها برای بدست آوردن ریاست مجلس، موضع معلم اخلاق داشته و مدام تذکر می دهد در حالیکه خود او بهتر می داند در این موارد اخلاق حرف اول را نمی زند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1155

به "مهاجری: ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم عجیب نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم عجیب نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید