مقاله: بهترین شغل های سال 2021 در کانادا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شما باید حداقل دوره متوسطه را به انتها برسانید. بعضی از موقعیت های پیشرفته که شما را ملزم به اتمام یک برنامه کالج یا دانشگاه در معدن یا مهندسی می نماید را تجربه کنید. بیشتر نقش های سرپرست نیز به چندین سال تجربه در این زمینه احتیاج دارند. بسیاری از استان ها و سرزمین ها برای موقعیت هایی مانند ناظر زیرزمینی یا استخراج زغال سنگ احتیاج به صدور مجوز دارند.

مقاله: بهترین شغل های سال 2021 در کانادا

شما به یک مدرک کارشناسی در رشته مهندسی برق یا الکترونیک و احتمالاً در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در یک رشته مرتبط احتیاج خواهید داشت. پس از آن، سه یا چهار سال تجربه کار نظارت شده در رشته مهندسی احتیاج است تا بتوانید در یک آزمون عملی حرفه ای شرکت کنید. برای تمرین به عنوان یک مهندس حرفه ای، باید از یک نهاد استانی یا سرزمینی مجوز بگیرید.

شما حداقل به یک مدرک لیسانس در علوم اجتماعی، حقوق یا مدیریت بازرگانی همراه با چندین سال تجربه در این زمینه احتیاج خواهید داشت.

احتیاج خواهید داشت. شما نمی توانید بلافاصله یک سرپرست شوید - ابتدا به چندین سال تجربه در این زمینه احتیاج خواهید داشت.

این رشته به سرعت در حال رشد است و 87٪ افراد بیشتر از سال 2013 به عنوان آمارگیر کار می نمایند. پنج سال دیگر، دولت پیش بینی می نماید تعداد شغل و جویندگی شغلی برابر باشد.

شما به یک مدرک دانشگاهی در مهندسی عمران یا فن آوری ساخت و ساز احتیاج خواهید داشت. اگر می خواهید مدیر شوید، باید در رتبه ها پیشرفت کنید.

منبع مقاله: بهترین شغل های سال 2021 در کانادا

انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1618

به "مقاله: بهترین شغل های سال 2021 در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین شغل های سال 2021 در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید