مقاله: برترین دانشگاه های آنلاین کانادا، فهرست سال 2021

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به علاوه دانشگاه مک­گیل به وسیله کمیته ارتباطات ایالات متحده علوم پزشکی (LCME) و کمیته اعتباردهی علوم پزشکی کانادا (CACMS) هم معتبر شناخته شده است.

مقاله: برترین دانشگاه های آنلاین کانادا، فهرست سال 2021

بعضی از برترین برنامه ­های آموزش آنلاین کانادا، در دانشگاه لثبریج ارائه داده می­شوند. در این محل، محیطی ایجاد شده که نیازهای شخصی و آموزشی جامعه را برطرف می­کند. این هدف با وجود برنامه ­های معتبر فراوان، روابط خوب دانشجویان با اساتید، تحقیقات گسترده و عوامل دیگر، میسر شده است.

در صدر فهرست برترین دانشگاه ­های آنلاین کانادا، دانشگاه آتاباسکا قرار گرفته است. این دانشگاه در 25 ژوئن سال 1970 به وسیله نظام کنسول دولت آلبرتا تاسیس شده و از آن موقع تا کنون، به علت ارائه دستاوردهای آکادمیک دانشجویان، کارکنان و اساتید، به اسم یک دانشگاه آنلاین فوق العاده شناخته شده است.

دانشگاه تامپسون ریور یکی دیگر از دانشگاه ­هاست که برنامه ­های تحصیل آنلاین باکیفیت ارائه می­دهد. این دانشگاه مقصد بسیاری از دانشجویان علوم و دانشجویان حضوری است که در کانادا تحصیل می­کنند. بیش از 2000 دانشجو از 85 کشور دنیا در دوره ­های TRU آنلاین شرکت دارند.

منبع مقاله: برترین دانشگاه های آنلاین کانادا، فهرست سال 2021

انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1918

به "مقاله: برترین دانشگاه های آنلاین کانادا، فهرست سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برترین دانشگاه های آنلاین کانادا، فهرست سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید