مشهد، یحیی گل محمدی: بازی خوب ما به خاطر حضور طرفداران بود، بازیکنانم ناامید نشدند و تا آخرین لحظه جنگیدند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان حضور طرفداران را یکی از دلایل پیروزی تیمش مقابل سایپا دانست. - اخبار استانها -

مشهد، یحیی گل محمدی: بازی خوب ما به خاطر حضور طرفداران بود، بازیکنانم ناامید نشدند و تا آخرین لحظه جنگیدند

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال سایپا گفت: میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک می گویم و فکر می کنم برد امروز، عیدی خوبی برای مردم مشهد و طرفداران بود. این پیروزی را به طرفداران مان تبریک می گویم و سه امتیاز مسابقه را به آنها تقدیم می کنم. اصلی ترین دلیلی که ما امروز و به خصوص در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردیم، حضور پُررنگ و حمایت های خوب طرفداران بود. از همه آنها تشکر می کنم و ان شاءالله این روند را ادامه دهیم. امیدوارم حمایت ها از تیم پدیده بیشتر گردد.

وی ادامه داد: بازی جاندار و خوبی بود، به خصوص در نیمه دوم. در نیمه اول نتوانستیم گردش توپ خوبی داشته باشیم و توپ های زیادی را لو دادیم. حریف هم از سرعت مهاجمان خود به خوبی استفاده کرد و موقعیت هایی را هم به وجود آورد. در نیمه اول شاهد یک بازی متعادل بودیم، هر چند موقعیت های زیادی ایجاد نشد. در نیمه دوم توانستیم سرعت بیشتری به بازی بدهیم، حرکت های بیشتری داشته باشیم و بیشتر از فضاها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با تمجید از تیم سایپا گفت: بازیکنان حریف دوندگی زیادی داشتند و کارمان را سخت کردند. در مجموع بازی جوانمردانه و خوبی را دیدیم. به دایی بابت تیم خوبش و به بازیکنان سایپا به خاطر بازی خوب شان تبریک می گویم. از بازیکنانم تشکر می کنم که به خصوص در نیمه دوم، با اراده قوی توانستند بازی را ببرند و دست همه آنها را می بوسم. ان شاءالله بتوانیم این روند را ادامه داده و بازی های بهتری انجام دهیم. پدیده خراسان برابر سایپا به برتری رسید؛ شاگردان یحیی صدرنشین مطلق لیگ

گل محمدی درباره قضاوت سیدمهدی سیدعلی در این مسابقه توضیح داد: سیدعلی یکی از داوران خوب ماست و تقریباً بی نقص سوت زد. از او و تیم داوری اش تشکر می کنم که با تمرکز بالای خود، بازی را به خوبی قضاوت کردند.

وی در پاسخ به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه پدیده سوار بر بازی نبود، اعلام نمود: شما بازی را دیدید؟ تیمی می تواند در سرانجام فصل موفق باشد که از فرصت ها به خوبی استفاده و موقعیت های بیشتری ایجاد کند. امروز موقعیت های ما بد نبود، شاید کمتر از دیدارهای قبلی فرصت گلزنی داشتیم، اما در نهایت پیروز شدیم.

چیزی که خیلی اهمیت داشت، اراده و خواست برای پیروزی بود که در چهره همه بازیکنان دیده می شد.، سرمربی پدیده خراسان با بیان این جمله گفت: شاهد بازی سنگینی بودیم، اما با صبر و حوصله زیاد و ادامه فشار برای گلزنی، به خوبی از موقعیت خود استفاده کردیم و به گل رسیدیم. بازیکنانم از به هدر رفتن موقعیت های خود ناامید نشدند و تا آخرین لحظه برای پیروزی جنگیدند. علی دایی: وظیفه ما حمایت از تیم ملی است حتی اگر یک عروسک سرمربی آن باشد، بازیکنانم 10 درصد از کارایی خود را نداشتند

گل محمدی درباره دفاع فشرده سایپا در اواخر مسابقه توضیح داد: نوع بازی که به خصوص در نیمه دوم ارائه کردیم، هر تیمی را مجبور می کرد که با 10 نفر دفاع کند و فضاها را پوشش دهد. در نیمه دوم این اتفاق برای سایپا افتاد و هر چه به سرانجام بازی نزدیک می شدیم، شاهد فشردگی بیشتری در سایپا بودیم. ما فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردیم و فشردگی در تیم سایپا طبیعی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد حسین مهربان در دیدار مقابل سایپا راضی بوده است یا خیر، اعلام نمود: بازی در نیمه اول خیلی سنگین بود و استفاده از فضاهای حریف سخت بود. چون بازیکنان سایپا انرژی خوبی برای پرس گذاشتند و به خوبی فضاها را پوشش می دادند. مهربان بازیکنی است که به فضاهای خیلی خوبی احتیاج دارد که در نیمه دوم، چند فرصت برای او ایجاد شد، اما پاس ها به جایی که باید می رسید، نرفت و موقعیت های زیادی نصیب او نشد. مهربان یکی از بهترین و مؤثرترین بازیکنان ماست.

جواد طاری بخش مدیر رسانه ای تیم پدیده در سرانجام این نشست خبری گفت: ما تیم صدرنشین جدول هستیم، اما متأسفانه زمین تمرین نداریم. چهار پنج روز دیگر با سپاهان بازی داریم، اما مسئولان استان تاکنون در این زمینه به ما یاری نکرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 136

به "مشهد، یحیی گل محمدی: بازی خوب ما به خاطر حضور طرفداران بود، بازیکنانم ناامید نشدند و تا آخرین لحظه جنگیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، یحیی گل محمدی: بازی خوب ما به خاطر حضور طرفداران بود، بازیکنانم ناامید نشدند و تا آخرین لحظه جنگیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید