مشاور صالح از اهمیت عملیات قهرمانان عراق- پیروزی حاکمیت سخن می گوید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مشاور رئیس جمهور عراق گفت، عملیات قهرمانان عراق- پیروزی حاکمیت از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا که خطوط امدادرسانی تروریست ها میان استان های کرکوک و صلاح الدین در شمال این کشور را قطع خواهد نمود.

مشاور صالح از اهمیت عملیات قهرمانان عراق- پیروزی حاکمیت سخن می گوید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اسماعیل الحدیدی مشاور رئیس جمهور عراق و معاون سابق استانداری کرکوک در گفت وگو با رادیو اسپوتنیک، توضیح داد: عملیات قهرمنان عراق- پیروزی حاکمیت اعتماد شهروندان به نیروهای نظامی کشور را که با نظارت فرمانده کل نیروهای مسلح و مشارکت تمامی نیروهای مشترک و الحشد الشعبی، مناطقی را پاکسازی می نمایند، تقویت می نماید.

مشاور رئیس جمهور عراق اضافه کرد، این عملیات پاکسازی در دستیابی به اطلاعاتی مهم یاری خواهد نمود و این احساس قوی را به شهروندان در مناطق مورد هدف خواهد داد که دولت و نیروهای نظامی پشت آنها قرار دارند و از آنها حمایت می نماید و نیز برای خاتمه دادن به حضور گروه تروریستی داعش کوشش می نمایند.

الحدیدی اظهار داشت که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق رئیس دستگاه اطلاعاتی بود و اطلاعاتی کافی درباره تحرکات این گروه تروریستی دارد.

فرمانده عملیات مشترک عراق در 14 فوریه گذشته از خاتمه مرحله نخست عملیات قهرمانان عراق اطلاع داد و در دهم آوریل مرحله دوم عملیات قهرمانان پیروزی شروع شد.

پیش از این، عبدالامیر رشید یار الله معاون فرمانده عملیات مشترک اعلام نموده بود که در این عملیات، نیروهای ارتش و پلیس فدرال و نیروهای واکنش سریع و الحشد الشعبی با پشتیبانی جنگنده های ارتش و ائتلاف بین المللی و تمامی آژانس های اطلاعاتی و امنیتی حضور دارند.

وی گفت که هدف از این عملیات تحکیم ثبات و امنیت دراین مناطق و تعقیب باقی مانده های داعش و بازداشت افراد تحت تعقیب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1233

به "مشاور صالح از اهمیت عملیات قهرمانان عراق- پیروزی حاکمیت سخن می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور صالح از اهمیت عملیات قهرمانان عراق- پیروزی حاکمیت سخن می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید