مس رفسنجان دغدغه سقوط ندارد، از هدف گذاریمان جلوتر هستیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی عصر آدینه در نشست خبری قبل از بازی مقابل نساجی مازندران گفت: از دست دادن بازیکن در لیگ اجتناب ناپذیر است و رخ می دهد اما در این مسائل ما کمی هم بدشانس هستیم. در مصدومیت کریم زاده کسی با وی برخورد نکرد و متأسفانه پای وی پیچید و مصدوم شد.

مس رفسنجان دغدغه سقوط ندارد، از هدف گذاریمان جلوتر هستیم

ربیعی گفت: امیدواریم هر دو بازیکن مصدوم مس کرمان ظرف یک ماه دیگر به تیم ملحق شوند؛ محسن طحانی و کریمزاده از بچه های خوب و بااخلاق تیم هستند.

وی اضافه کرد: انصاری تازه آغاز نموده که شرایط را برای خود و تیم مهیا کند، همین که به تیم ما ورود کرد بعد از سه، چهار جلسه در ایام عید در یک بازی محبت آمیز دچار مصدومیت شدید شد اما در حال بهبودی است و شرایط نسبتاً بهتری را سپری می نماید که تا دو، سه هفته دیگر زمان می برد که به تیم برگردد.

وی ادامه داد: مجموعه تیم ما به صورت تیمی و با وحدت هوای همدیگر را دارند و برای موفقیت کوشش کردند و این شرایط در بازی فردا هم رخ خواهد داد.

ربیعی گفت: با شرایط نسبی تیم را جلو می بریم و خوشحالم که خیلی از متخصصان، کارشناسان و اهالی فوتبال، تیم مس رفسنجان را به عنوان شگفتی یاد می نمایند؛ اتفاق خوبی برای اولین حضور تیم در لیگ برتر است. معمولاً سال اول، سال بسیار پرتنش و پرچالش برای تیم هایی است که برای اولین بار در لیگ برتر حضور می یابند.

سرمربی مس رفسنجان توضیح داد: هدف تیم ماندن در لیگ برتر بود اما از هدف گذاری جلوتر هستیم و سعی می کنیم 9 بازی به جامانده در لیگ را با قدرت انجام دهیم و حضورمان را در لیگ تثبیت کنیم اما منطق و انصاف هم در قضاوت نیازمند هستیم.

دغدغه سقوط نداریم

ربیعی اعلام کرد: هر چقدر تیم از لحاظ آرامش و آسایش روانی و ذهنی آماده باشد بازدهی بالاتری خواهد داشت. فضای تیم می توانست خیلی بدتر از این باشد ما فضا و دغدغه سقوط را نداریم و به عنوان تیم شگفتی لیگ هستیم و از تیم ما به عنوان تیم با کیفیت لیگ یاد می نمایند.

وی ادامه داد: یک زمانی تیم را بالا آورده بودیم هنوز هم یک سری دشمنان این مجموعه تیم را می زدند، نشان می دهد تا حدودی تعیین است افکار پشت این قضیه چیست من با این موارد کار ندارم و سعی می کنم روی استدلال های شخصی خودم و محوری که باید جلو ببرم کار کنم.

سرمربی مس رفسنجان درباره تیم نساجی هم گفت: برای این تیم بسیار احترام قائل هستم. می دانیم بازی سختی در پیش داریم. سعی نموده ایم از لحاظ فنی و ذهنی خودمان را مهیای بازی کنیم. تیم ما فردا با فعل خواستن به زمین می رود و تمام کوششش را می نماید که امتیاز کامل بازی را بگیرد.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا محمد قاضی به بازی فردا می رسد یا خیر گفت: شاید خیلی ها نمی دانند اما او به کرونا مبتلا شده بود و دو هفته درگیر بیماری بود. او در لیست 20 نفره تیم ما برای بازی فردا حضور دارد. امیدوارم هرچه سریع تر به شرایط آرمانی اش نزدیک گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1869

به "مس رفسنجان دغدغه سقوط ندارد، از هدف گذاریمان جلوتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس رفسنجان دغدغه سقوط ندارد، از هدف گذاریمان جلوتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید