مجیدی: به داوران آلرژی پیدا نموده ایم، شرایط اسفناک استقلال بی سابقه است

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در کل بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود چون تراکتور در لایه های تدافعی کار می کرد و امکان بازی زیبا برای استقلال وجود نداشت.

مجیدی: به داوران آلرژی پیدا نموده ایم، شرایط اسفناک استقلال بی سابقه است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از ملاقات استقلال و تراکتور گفت: در کل بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود چون تراکتور در لایه های تدافعی کار می کرد و امکان بازی زیبا برای استقلال وجود نداشت ولی با توجه به شرایطی که باشگاه ما دارد از بازیکنان تشکر می کنم که توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در خصوص آمار خوبش مقابل مربیان استقلالی گفت: همه مربیان استقلالی از مربیان خوب لیگ هستند. من در جواب این سوال از بازیکنانم تشکر می کنم که در این شرایط اسفناک باشگاه که در این چند سال بی سابقه بوده توانستند به پیروزی برسند.

سرمربی تیم استقلال در واکنش به مسائل داوری در این ملاقاتبرای تیمش اسم کرد: خواهش می کنم اصلا در خصوص داوری صحبت نکنید. تیم ما، طرفدارانش و بازیکنان همه نسبت به داوری آلرژی پیدا کردند.من از داوری ممنون هستم، داوری خیلی خوب و عالی بود، دستشان درد نکند.

مجیدی توضیح داد: اگر شهامت عذر خواهی ندارند چرا در تلویزیون با شعور مردم بازی می نمایند. من کنار خط بودم و دیدم که یاری داور آفساید مطهری را در بازی قبل گرفت اما چرا خودتان را توجیه می کنید؟ داور اشتباه نموده و من در کنفرانس گفتم که بزرگترین داوران جهان هم اشتباه می نمایند، حتی به بازیکنانم گفتم یک نفر از آنها حق ندارد در خصوص داوری مصاحبه کند ولی آقای افشاریان چرا توجیه می کنید و دروغ پشت دروغ می گویید؟

وی تاکید نمود: ناراحتی من از این است که چرا این اشتباهات فقط برای استقلال است و برای تیم های دیگر اتفاق نمی افتد؟ همین امروز، صحنه گلی که دریافت کردیم را ببینید،اگر خطا بود مربیگری دیگر مربیگری نمی کنم. در این فصل اصلا نمی خواستم در خصوص داوری حرف بزنم ولی آنقدر اتفاقات عجیب و با جرات می گویم هدفمند و برنامه ریزی شده است که مجبور هستم از تیمم دفاع کنم.دوست ندارم در خصوص داوران هم حرف بزنم، به هر حال حرف نزده را می گردد زد، آخر لیگ صحبت هایم را انجام می دهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص پرداخت پاداش 5 میلیونی به بازیکنان تیمش گفت: این حداقل کاری است که من می توانم برای بازیکنانم انجام بدهم. واقعا روحیه بی کسی، تنهایی و بی و سر و صاحبی تیم ما را گرفته است. من دست تک تک این بازیکنانم را می بوسم.یک نفر نیست که به ما سر بزند و این بازیکنان را ببیند. بازیکنان استقلال اصلا نمی دانند مدیر باشگاهشان کیست. هر چه حرف می زنیم می گویند بگذارید دولت تمام گردد. دولت چرا باید تمام گردد؟ کاری با ما کردند که تیم ما بی روحیه است و بازیکنان انگیزه ندارند.

وی تاکید نمود: من همه تلاشم را می کنم که بازیکنان خوب کار نمایند و انگیزه داشته باشند، هر کاری بلد نباشم، این یک کار را خوب بلد هستم.کاری می کنم با تمام قوا در بازی های آینده بازی نمایند. مسئولان اصلا عین خیالشان نیست. تا حرف می زنم 10 دستگاه نظارتی تماس می گیرند که صحبت نکن.اینگونه که نمی گردد! پس حق طرفدار استقلال را چه کسی بگیرد؟ من اصلا نمی دانم مسئولان استقلال چه کسانی هستند؟ تیم را به امان خدا رها نموده اند و تعجب می کنم هیچکس حتی به ما یک زنگ هم نمی زند. این تیم استقلال است، هر آدمی که صلاحیت ندارد را به استقلال انداختید و این باشگاه را 10 سال عقب انداختید. حالا چگونه می خواهید این باشگاه را درست کنید؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1899

به "مجیدی: به داوران آلرژی پیدا نموده ایم، شرایط اسفناک استقلال بی سابقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: به داوران آلرژی پیدا نموده ایم، شرایط اسفناک استقلال بی سابقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید