لیگ اروپا، آرسنال قاطعانه و آسان پیروز شد، ترابزون در حضور ثابت حسینی به تساوی دست یافت

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در شب تساوی تیم سیدمجید حسینی، آرسنال پیروزی آسانی به دست آورد.

لیگ اروپا، آرسنال قاطعانه و آسان پیروز شد، ترابزون در حضور ثابت حسینی به تساوی دست یافت

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته دوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا، تیم فوتبال آرسنال قاطعانه پیروز شد و ترابزون در حضور ثابت بازیکن ایرانی اش به تساوی رضایت داد.

براساس این گزارش، آرسنال در خانه خودش با چهار گل از سد استاندار لیژ گذشت. مارتینلی در دقایق 14 و 16، ویلوک در دقیقه 22 و سبایوس در دقیقه 57 برای میزبان گل زدند. در دیگر بازی گروه ششم هم اینتراخت فرانکفورت در خانه گیمارش به فزونی یک بر صفر رسید. در جدول این گروه، آرسنال شش امتیازی بالاتر از اینتراخت و استاندار لیژ سه امتیازی در رده اول قرار گرفته است.

در گروه سوم، ترابزون اسپور در شبی که سیدمجید حسینی، ملی پوش فوتبال کشورمان را به طور ثابت در اختیار داشت در خانه خود مقابل بازل به تساوی 2 - 2 رضایت داد. پارماک در دقیقه 26 و سوسا در دقیقه 78 برای ترابزون و ویدمر در دقیقه 20 و اوکافور در دقیقه 80 برای بازل گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه، ختافه در خانه کراسنودار 2 بر یک پیروز شد. در جدول گروه سوم ختافه شش امتیازی بالاتر از بازل چهار و ترابزون یک امتیازی در رده اول است.

در سایر بازی ها از گروه اول، سویا در زمین خودش یک بر صفر آپوئل نیکوزیا را برد. در گروه دوم، لوگانو و دیناموکیف به تساوی بدون گل رسیدند و جدال مالمو و کپنهاگن یک - یک انتها یافت. در گروه چهارم، روزنبرگ 4 بر یک مغلوب میهمانش، آیندهوون شد و اسپورتینگ لیسبون 2 بر یک به لاسک باخت. در گروه پنجم، سلتیک 2 بر صفر از سد کلوژ گذشت و لاتزیو در زمین خودش 2 بر یک رن را از سر راه برداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 511

به "لیگ اروپا، آرسنال قاطعانه و آسان پیروز شد، ترابزون در حضور ثابت حسینی به تساوی دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، آرسنال قاطعانه و آسان پیروز شد، ترابزون در حضور ثابت حسینی به تساوی دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید