قصد خداحافظی داشتم ولی با رفتن به المپیک نظرم عوض شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، سمانه بیرامی باهر ملی پوش اسکی صحرانوردی در حاشیه افتتاحیه رسمی پیست بین المللی توچال در مورد تمرینات تیم ملی گفت: فعلا تنها پیستی که بازگشایی شده توچال است. در رشته اسکی صحرانوردی این ارتفاع در پیست اسکی توچال برای ما خیلی زیاد است و به شدت ضربان قلب ما را بالا می برد.

قصد خداحافظی داشتم ولی با رفتن به المپیک نظرم عوض شد

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه بعضی به سطح دانش فنی مربیان تیم ملی انتقاد می نمایند آیا شما با آنها موافقید گفت: این حرف ها حاشیه ای است اما به هر حال خوب بود اگر فدراسیون مربی خارجی برای ما بیاورد و مربیان داخلی هم در کنار این مربیان علم و اطلاعاتشان را به روز نمایند و ما هم تکنیکمان را افزایش دهیم.

پرچمدار المپیک در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران که پس از پرچمداری در المپیک که به آن رسیدید هدف بعدی شما چیست گفت: قبل از المپیک می خواستم بعد از المپیک خداحافظی کنم اما وقتی به المپیک رفتم دیدم که چه دنیای بزرگ و جذابی دارد و واقعا بالاتر از آن رویدادی وجود ندارد. نظرم عوض شد و انگیزه بسیار زیادی گرفتم. حالا در دو سال باقی مانده تا المپیک هم تمام تلاشم را می کنم تا دوباره به المپیک بروم و عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 670

به "قصد خداحافظی داشتم ولی با رفتن به المپیک نظرم عوض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصد خداحافظی داشتم ولی با رفتن به المپیک نظرم عوض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید