قرنطینه اختیاریِ رئیس جمهوری غنا به رغم منفی شدن تست کرونا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رییس جمهوری غنا در پی تأیید ابتلای یکی از افراد در تماس با او به کرونا و به رغم منفی شدن تست کرونای خود در اقدامی احتیاطی به مدت دو هفته به قرنطینه اختیاری رفت.

قرنطینه اختیاریِ رئیس جمهوری غنا به رغم منفی شدن تست کرونا

نانا آکوفو-آدو، رییس جمهوری غنا از روز گذشته (شنبه) قرنطینه خود را شروع کرد و در این مدت از ویلای ریاست جمهوری غنا در آکرا، پایتخت این کشور در غرب آفریقا مسوولیت های خود را پیگیری خواهد نمود.

وزیر اطلاعات غنا اعلام نموده اگرچه تست کرونای رییس جمهوری منفی اعلام شده اما با توجه به ابتلای یکی از افرادی که با وی در تماس بوده، وی تصمیم به قرنطینه خود گرفته است.

غنا تا به امروز ابتلای بیش از 19 هزار و 300 نفر را به بیماری کووید-19 تایید نموده است که از این میان 117 نفر جان خود را از دست داده اند. مقامات این کشور با تاکید بر لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت های قرنطینه ای را در این کشور برطرف نموده اند.

خبر قرنطینه رئیس جمهوری غنا در حالی اعلام شده که اخیراً یکی از وزرای این کشور به دلیل عدم خودقرنطینگی پس از مثبت شدن تست کروناویروسش، کناره گیری کرد.

از زمان همه گیری کرونا در سراسر دنیا شماری از چهره های ارشد سیاسی دنیا از جمله بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به کرونا مبتلا شده اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، مکی سال، رییس جمهوری سنگال نیز ماه گذشته پس از ابتلای یکی از افراد در تماس با وی به رغم منفی شدن تست کرونای خودش برای احتیاط به قرنطینه رفت.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1285

به "قرنطینه اختیاریِ رئیس جمهوری غنا به رغم منفی شدن تست کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه اختیاریِ رئیس جمهوری غنا به رغم منفی شدن تست کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید