فینال کنتراست ها در اپن آمریکا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرنا ویلیامز و بیانکا آندرسکو در شرایط کاملا متفاوتی در دیدار نهایی تنیس اپن آمریکا 2019 به مصاف هم می روند.

فینال کنتراست ها در اپن آمریکا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موندو دپورتیوو، سرنا ویلیامز در 37 سالگی به یک اسطوره در جهان ورزش تبدیل شده است. او دوران طولانی و پیروز خود را پس از نخستین فینال گرند اسلم و فتح تنیس اپن آمریکا در سال 1999 ساخت. ابتدا 6 قهرمانی در نیویورک به دست آورد و سپس توانست رکورد فتح 23 گرند اسلم را به ثبت برساند. او زمانی که توانست مارتینا هینگیس را شکست دهد 19 سال داشت. اکنون برای قهرمانی دیگر در اپن آمریکا باید برابر بیانکا آندرسکو 19 ساله قرار بگیرد.

ویلیامز که سال گذشته در فینال مغلوب نائومی اوساکا جوان شد و به شدت از داور پرتغالی عصبانی بود، پس از صعود به دیدار نهایی اظهار کرد: به نظر می رسد بودن در این جا یک دیوانگی است اما در عین حال انتظار کم تری نداشتم.

از طرفی آندرسکو که برای نخستین بار اپن آمریکا را تجربه می کند، صعود به فینال به معنای یک رویای محقق شده است. او در ادامه گفت: زمانی که به دیدار نهایی می رسید دوست دارید پیروز شوید.

تنیسور کانادایی که در رتبه 208 جهان قرار داشت، توانست در رتبه پانزدهم جای بگیرد. او به زودی در میان 10 تنیسور برتر قرار خواهد گرفت و رتبه اش بستگی به نتیجه ای که در فینال کسب می کند هشتم یا پنجم خواهد بود.

آندرسکو تنیسور قدرتمندی است و تنها آسیب دیدگی ها باعث شدند از آوریل تا آگوست نتواند در میادین حضور داشته باشد. او در نهایت خود را به رقابت های نیویورک رساند. تنیسور 19 ساله بامداد فردا (یک شنبه) فرصت دارد تا از رکورد یوژینی بوشار پیشی بگیرد. تنیسور کانادایی در آن فینال گرند اسلم مغلوب پترا ویتوا شد.

این در حالی است که شرایط برای ویلیامز متفاوت است. تنیسور آمریکایی می تواند در نهمین فینال خانگی به رکورد 24 قهرمانی گرند اسلم مارگارت کورت برسد. بانوی شماره هشت جهان از زمانی که مادر شد نتوانست در گرند اسلم ها قهرمان شود. در فینال های ویمبلدون 2018 و 2019 به ترتیب توسط آنجلیک کربر و سیمونا هالپ شکست خورد. سال گذشته هم در اپن آمریکا مغلوب اوساکا شد.

دیدار نهایی تنیس اپن آمریکا در بخش بانوان 00:30 بامداد یک شنبه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 560

به "فینال کنتراست ها در اپن آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال کنتراست ها در اپن آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید