فرار یک کرونایی از بیمارستان ، واکنش دادستان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دادستان عمومی و انقلاب گناباد گفت: یک بیمار مشکوک به کرونا که روز شنبه دوم فروردین از بیمارستان علامه بهلول گنابادی فرار کرده بود با همکاری دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی بجستان به این بیمارستان بازگردانده شد.

فرار یک کرونایی از بیمارستان ، واکنش دادستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حمید رضا بنی اسدی افزود: یکی از بیماران مشکوک به کرونا و بستری در بیمارستان علامه بهلول گنابادی در زمان تیمم یکی از متوفیان کرونایی و با غفلت دست اندرکاران ذیربط بخش و این بیمارستان فرار کرد.

وی ادامه داد: این بیمار که اهل یکی از روستاهای بجستان است به این شهرستان رفته بود که با همکاری دادستانی عمومی و انقلاب فرماندهی انتظامی گناباد و بجستان در محل سکونت خود شناسایی و تحت مراقبت توسط آمبولانس به بیمارستان علامه بهلول گنابادی بازگردانده شد.

او اضافه کرد: این بیمار از چندی قبل با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری شده است و تحت درمان واقع شده است و جواب آزمایش وی از نظر ابتلا به این بیماری هنوز اعلام نشده است.

34 بیمار مبتلا به کرونا و 27 تن با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری هستند و تا به امروز 6 تن به دلیل این بیماری در گناباد جان خود را از دست داده اند و 19 نفر هم بهبود یافته اند.

شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی با 140 هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1087

به "فرار یک کرونایی از بیمارستان ، واکنش دادستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار یک کرونایی از بیمارستان ، واکنش دادستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید