سلطانی فر: جامعه ورزش تمام توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار بسته است

به گزارش تور ایتالیا ارزان، وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش مان بر این است که با دادن دستورالعمل های مختلف، شرایطی را به وجود آوریم که مردم با ماندن در خانه های خودشان ورزش کرده و با تقویت جسمانی با این ویروس کرونا مقابله کنند.

سلطانی فر: جامعه ورزش تمام توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار بسته است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با تبریک ایام با سعادت ماه رجب و ولادت حضرت علی علیه السلام و با ابراز امیدواری از بهره گیری از فیوضات ماه رجب و شعبان و آماده شدن برای ماه میهمانی خدا گفت: در آستانه سال جدید قرار داریم و مردم در حال مبارزه با ویروس کرونا و آثار و عوارض این ویروس منحوس هستند. مردم ما مثل مردم یکصد کشور دنیا در معرض تهاجم این ویروس هستند و جمعی از همکاران ما گرفتار شدند و تعدادی هم متأسفانه جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: لازم هست تشکر کنم از همه کسانی که برای مقابله با ویروس کرونا تلاش کردند، به ویژه مدافعان عرصه سلامت که پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، بخش های مختلف بهداشت و درمان و همه کسانی که در سایر نهادها و وزارتخانه ها در حال خدمت هستند. مجموعه دولت، نظام و نیروهای مسلح درگیر هستند و تلاش ویژه ای را دارند تا با آثار و عوارض گسترش این ویروس منحوس مقابله کنند.

سلطانی فر گفت: جامعه ورزش هم تمام توان خود را به کار بسته است. ما ضمن آنکه تلاش کردیم با تعطیلی مسابقات و تعطیلی باشگاه ها از گسترش در بین مردم و جوانان و ورزشکاران مان خودداری، پرهیز و مقابله کنیم، تلاش مان همچنین بر این است که با دادن دستورالعمل های مختلف، شرایطی را به وجود آوریم که مردم با ماندن در خانه های خودشان ورزش کرده و با تقویت جسمانی با این ویروس مقابله کنند.

وزیر ورزش و جوانان شرح داد: در هر صورت چیزی که لازم است امروز مدنظر قرار بگیرد، هماهنگی با سیاست های عمومی مملکت، رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه اینکه در خانه ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات و جلسات مختلف است تا ما بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن با آثار و عوارض این ویروس مقابله کنیم و ان شاءالله هر چه زودتر شر این بلا را از کشور خودمان دور کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1054

به "سلطانی فر: جامعه ورزش تمام توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: جامعه ورزش تمام توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید