سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات مرند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، عصر روز گذشته سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات شهرستان مرند موجب مصدومیت یک نفر شد.

سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات مرند

به گزارش خبرنگاران، منطقه آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، به دنبال دریافت خبر سقوط یک پاراگلایدر سوار در ارتفاعات مرند، تیم های امدادی هلال احمر جهت نجات اعزام شدند.

برابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات های امدادی استان (EOC)، به دنبال تماس و اعلام سقوط یک نفر پاراگلایدر سوار در ارتفاعات گئچی قالاسی روستای کشک سرای مرند بلافاصله دو تیم امدادی از محل پایگاه امداد جاده ای شهید رحمت اله اوهانی و جمعیت هلال احمر مرند به محل اعزام شدند.

همچنین جهت دسترسی سریع، تیم واکنش سریع و امداد هوایی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با بالگرد هلال احمر از تبریز به مقصد مرند به پرواز در آمدند.

تیم های امدادی جمعیت هلال احمر برابر تجربیات قبلی، بلافاصله پس از اعزام به منطقه و شناسایی محل و فرود در کنار مصدوم با بالگرد امداد هوایی استان، پس از انجام اقدامات امدادی، مصدوم را بر روی بسکت تثبیت نموده و به بالگرد انتقال دادند.

با شروع عملیات انتقال در کمترین زمان ممکن مصدوم تحویل بیمارستان عالی نسب تبریز شد و عملیات با موفقیت سرانجام یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 247

به "سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات مرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات مرند"

1 دیدگاه

نادر پناهی 15 آبان 1398

اولا خسته نباشید هم شما هم زحمت کشان حلال احمر.لازم میدانم یادآوری کنم که کسی که یک وسیله پروازی رو به تنهایی به پرواز در میاورد و کنترل کرده و فرود میاد در کل دنیا بنام( خلبان) میشناسند هیچ فرقی ندارد این وسیله پاراگلایدر پاراموتور گلایدر هواپیمای سبک مسافری جنگنده یا هلی کوپتر باشد.پس خواهشا در خبرها از واژه( پاراگلایدر سوار )استفاده نفرمایید.پاراگلایدر ماشین یا موتور نیست .بلکه یه وسیله پروازیه.ممنون

پاسخ به نادر پناهی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید