طراح نمای ویلای دوبلکس: سالروز جنگ قره باغ

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- یک سال پیش در چنین روزی جنگ قره باغ بین نیرو های ارمنی و جمهوری آذربایجان شروع شد و 44 روز ادامه یافت.

طراح نمای ویلای دوبلکس: سالروز جنگ قره باغ

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در این جنگ سه هزار و 777 نفر از سربازان ارمنی جان باختند و بیش از دویست نفر از آنان تا امروز مفقود الاثر هستند . در حال حاضر تعدادی از نیرو های ارمنی در اسارت جمهوری آذربایجان هستند.

ارمنستان در جریان جنگ 44 روزه متحمل شکست جدی شد و بنابراین ناگزیر به امضای بیانیه سه جانبه آتش بس و خروج نیرو های خود از بعضی شهر های اشغالی از جمله آقدام ، لاچین و کلبجر در قره باغ شد.

یکی از مفاد بیانیه سه جانبه روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و نخست وزیر ارمنستان شامل استقرار صلح بانان روسی به مدت 5 سال در منطقه قره باغ کوهستانی برای نظارت بر آتش بس می باشد و پس از خاتمه این مدت و در صورت تمایل طرف های امضا کننده این سند سه جانبه، استقرار آن ها به مدت 5 سال دیگر تمدید می گردد.

پس از خاتمه جنگ، صلح بانان روس بلافاصله وارد قره باغ شده و در حال حاضر در بعضی منطقه ها از جمله استپاناگرت مرکز قره باغ کوهستانی و شهرستان لاچین مستقر شدند.

دولت ارمنستان در کوشش است تا شرایط حقوقی قره باغ هر چه زودتر روشن گردد. نیکول پاشینیان نخست وریر ارمنستان اعلام نموده که آماده مذاکره با جمهوری آذربابجان برای برقراری صلحی پایدار در منطقه قفقاز جنوبی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2005

به "طراح نمای ویلای دوبلکس: سالروز جنگ قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح نمای ویلای دوبلکس: سالروز جنگ قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید