زالی:راه چاره دیگری جز قرنطینه برای کنترل کرونا در تهران وجود ندارد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: راهکار دیگری جز قرنطینه برای کنترل کرونا در تهران وجود ندارد.

زالی:راه چاره دیگری جز قرنطینه برای کنترل کرونا در تهران وجود ندارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نرخ افزایش مبتلایان در پایتخت به گونه ای است که احتمالاً اعمال محدودیت ها از کفایت لازم برای جلوگیری از گسترش بیماری برخوردار نیست گفت: پیشنهاد معین ستاد مقابله با کرونای تهران مطلقاً تعطیلی شهر است.

زالی با بیان اینکه در آبان ماه نیز شرایط تعطیلی شهر را تجربه کرده بودیم گفت: در شرایط کنونی نیز هیچ راهی جز تعطیلی تهران وجود ندارد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران از 48 فوتی و یک هزار و 180 مبتلای جدید به کرونا در 24 ساعت گذشته در استان تهران خبر داد و بیان داشت: امروز بالغ بر 5 هزار و 212 بیمار در بخش های مربوط به کرونا بستری هستند که رشد فزاینده و قابل توجه بستری ها را نشان می دهد.

وی در ادامه گفت: طبق آمار امروز یک هزار و 172 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و که رشد 27 درصدی را نشان می دهد که عدد قابل توجهی می باشد و فقط آمار امروز تهران نسبت به روز قبل در بخش بیماران جدید به طور اعم 14 درصد رشد داشته و در بخش بیمارانی که نیاز به مراقبت های ویژه داشتند، بالغ بر 10.1 درصد رشد را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1782

به "زالی:راه چاره دیگری جز قرنطینه برای کنترل کرونا در تهران وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی:راه چاره دیگری جز قرنطینه برای کنترل کرونا در تهران وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید