راه اندازی ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در دشتی تسریع گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، عبدالله نادری صبح پنجشنبه در نشست با مدیرکل محیط زیست استان بوشهر گفت: در حال حاضر تجهیزات این ایستگاه در سطح استان خریداری شده است که انتظار داریم در راه اندازی و نصب آن تسریع گردد تا بهتر در سطح شهرستان تصمیم گیری گردد.

راه اندازی ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در دشتی تسریع گردد

وی از کوشش های محیط بانان شهرستان تقدیر کرد و اضافه کرد: علی رغم کمبود امکانات و حجم بالای ماموریت ها ولی عزیزان محیط بان با عشق، علاقه و از خودگذشتگی به نحو مطلوب ماموریت های محوله خود را انجام می دهند.

نادری ادامه داد: دشتی به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان محسوب می گردد که نیازمند توجه جدی به آن می گردد.

وی بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم در ماموریت ها محیط زیست تاکید نمود و گفت: محیط زیست در اجرای ماموریت های خود از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در سطح شهرستان بیشتر استفاده کند.

فعال کردن کارگروه پسماند دشتی

مدیر کل محیط زیست استان بوشهر نیز گفت: محیط بانان استان بوشهر با تمام مسائل و کمبودها کار و کوشش می نمایند و ماموریت های محوله را به نحو مطلوب انجام می دهند.

فرهاد قلی نژاد از فعال کردن کارگروه پسماند در سطح شهرستان تقدیر کرد و اضافه کرد: در حال حاضر پنج دستگاه سنجش آلایندگی هوا در سطح استان وجود دارد که باید با پیگیری های لازم این رقم را افزایش دهیم.

وی همچنین از تعاملات و همکاری های خوب در سطح استان تقدیر کرد و ادامه داد: اخیرا تعداد زیادی از پرنده های نایاب در سطح استان با مشارکت خوب نیروی انتظامی در سطح استان کشف و ضبط شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 145

به "راه اندازی ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در دشتی تسریع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در دشتی تسریع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید