رئیس جمهوری اوکراین سفرش به عمان را لغو کرد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در نزدیکی تهران، ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری این کشور، سفر تفریحی خود به کشور عمان را لغو نموده و به کی یف بازگشت.

رئیس جمهوری اوکراین سفرش به عمان را لغو کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، سرویس مطبوعاتی دفتر ریاست جمهوری اکراین امروز چهارشنبه خاطرنشان کرد که ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری این کشور، به دلیل سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی اوکراینی در تهران، سفر خود به عمان را لغو نموده و به کی یف بازگشت.

بر اساس بعضی اطلاعات منتشره در سایت های اینترنتی ، رئیس جمهوری اوکراین به همراه خانواده خود و به منظور استراحت در سواحل خلیج عمان در ایام تعطیلات سال نو، با هزینه شخصی خود، به کشور عمان سفر نموده بود. وی قرار بود در جریان این سفر، نشست هایی نیز با مقامات عمانی داشته باشد.

اوایل صبح امروز چهارشنبه، هواپیمای مسافربری بوئینگ-737 متعلق به خطوط بین المللی هواپیمایی اوکراین با بیش از 180 مسافر و خدمه، پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سمت کی یف، سقوط کرد. وزارت کشور اوکراین تایید نموده است که تمامی سرنشینیان این هواپیما، در نتیجه این سانحه جان باخته اند.

سفارت فدراسیون روسیه در تهران نیز اعلام نموده است که هیچ یک از دیپلمات های این کشور یا متخصصان روسی نیروگاه هسته ای بوشهر جزو مسافرین هواپیمای بوئینگ اوکراینی که در حومه تهران سقوط نموده، حضور نداشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 773

به "رئیس جمهوری اوکراین سفرش به عمان را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری اوکراین سفرش به عمان را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید