دولت سیزدهم شبکه ناکارآمد توزیع را اصلاح کند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، نیاورانی تأکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی این دولت و دولت آینده باید برای شبکه های توزیع محصولات کشاورزی فکر اساسی و جدی کند و پیشنهاد ما این است که شبکه توزیع را زیر نظر خود قرار دهد.

دولت سیزدهم شبکه ناکارآمد توزیع را اصلاح کند

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مهندس صدر الدین نیاورانی، نائب رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با بیان اینکه بخش کشاورزی بسیار وسیع و گسترده است و نمی توان عملکرد دولت را به صورت کلی ارزیابی کرد، گفت: وزارت جهاد در بعضی حوزه ها از جمله واردات محصولات کشاورزیِ مورد احتیاج مردم خیلی ناموفق عمل کرد، اما در بخش فراوری و صادرات گلخانه ای عملکرد موفقی داشت.

وی ساختار شبکه توزیع و خرده فروشی را یک مشکل عظیم در حوزه محصولات کشاورزی بیان کرد: ما در بخش فراوری محصولات مورد احتیاج بازار خوب عمل کردیم، اما شبکه توزیع به قدری ناکارآمد است که در این فرآیند، قیمت محصولات به چند برابر قیمت اصلی خود افزایش پیدا می نماید.

نائب رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با تأکید بر لزوم ورود وزارت جهاد کشاورزی به اصلاح ساختار شبکه توزیع در این بخش گفت: اگر فراوریکننده شبکه توزیع خوبی نداشته باشد مسلماً در حوزه فراوری هم شکست خواهد خورد.

رئیس کمیته کشاورزی کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گفت: وزارت جهاد کشاورزی این دولت و دولت آینده باید برای شبکه های توزیع محصولات کشاورزی فکر اساسی و جدی کند و پیشنهاد ما هم این است که شبکه های توزیع را زیر نظر خود قرار دهد.

منبع: رادیو مصاحبه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1882

به "دولت سیزدهم شبکه ناکارآمد توزیع را اصلاح کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت سیزدهم شبکه ناکارآمد توزیع را اصلاح کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید