دوربین های طرح ترافیک پایتخت دوباره روشن شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران از روشن شدن دوربین های طرح ترافیک پایتخت اطلاع داد.

دوربین های طرح ترافیک پایتخت دوباره روشن شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عمارسعیدیان فر گفت: اجرای طرح ترافیک از امروز در پایتخت از ساعت 8:30 تا 16 از سرگرفته شد.

وی ادامه داد: البته از ساعت 14:30 شهروندان روزانه یکبار می توانند از محدوده طرح با خودروی شخصی خارج شوند.

سعیدیان فر تاکید نمود: لغو طرح ترافیک در تهران در شرایط کرونا تاثیر چندانی بر روی کاهش آمار مسافران مترو و اتوبوس نداشت و بر همین اساس تصمیمات جدید در این مورد اتخاذ شد.

به گفته وی، حتی لغو طرح ترافیک سبب افزایش سفرهای غیرضروری به ویژه در مرکز تهران شد و اکنون با فعالیت و بازگشایی کسب و کارها با تصمیم شورای ترافیک و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا در پایتخت طرح ترافیک اجرایی شد.

به طور معمول 2 طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می گردد و شرط ورود به این محدوده ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان های شریعتی و 17 شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می گردد.

لازم به ذکر است؛ اجرای طرح های ترافیکی شهر تهران اوایل اردیبهشت با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در پایتخت تا خاتمه ماه رمضان لغو شده بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1848

به "دوربین های طرح ترافیک پایتخت دوباره روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین های طرح ترافیک پایتخت دوباره روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید