خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای بهسازی به 800 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: یش بینی می کنیم برای بهسازی خوابگاه پسرانه حیدری مقدم و خوابگاه های متاهلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان 800 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای بهسازی به 800 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

بارونی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به لزوم تعمیر و بهسازی دو خوابگاه در این مرکز آموزشی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: خوابگاه پسرانه حیدری مقدم و خوابگاه های متاهلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیاز به بهسازی دارند که حداقل اعتبار برای تعمیر بخش های مختلف این خوابگاه ها، 400 میلیون تومان است.

بارونی افزود: با این حال پیش بینی می کنیم برای این امر بیش از 800 میلیون اعتبار لازم باشد که با مکاتبات اجرا شده با صندوق رفاه وزارت بهداشت، تلاش داریم بخشی از منابع مالی، را از این طریق جذب کنیم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به تحصیل بیش از 6 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، اظهار کرد: قبل از شیوع بیماری کرونا، 2200 دانشجوی خوابگاهی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه اسکان داده شده بودند که با شیوع و گسترش این بیماری و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، این رقم به 480 تا 550 نفر رسید.

وی در انتها تاکید کرد: این دانشجویان خوابگاهی شامل اینترن ها، رزیدنت ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1509

به "خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای بهسازی به 800 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای بهسازی به 800 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید